Coffey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ok, jeg har 3 brukere på PS3'en min, EU, US og JP. Den jeg bruker til å spille med (den med min ekte emailadresse) er EU. Men problemet er at jeg laget denne accounten når jeg var fersk og dum, så jeg kalte Online nicket mitt for starten av epostadressa mi. Og det er ikke helt det jeg vil hete når jeg spiller Warhawk og RFOM Online... Er det mulig å få endret denne? Eller må jeg lage en helt ny account bare for å få det nicket jeg vil ha? Kan jeg da bruke min gamle epost, hvis jeg sletter den gamle brukeren min? Takker for svar Endret 23. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 no can do... Du må nok oprette en ny account på en ny e-post. Ellers så kan du jo sikkert sende mail til ps3 support (som sikker får 10.000 mail om akkurat det samme daglig så spørs om det er noe hjelp og hente der.) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det går ann å bytte nick, går for meg hvertfall, men jeg har bare eu account da hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det går ann å bytte nick, går for meg hvertfall, men jeg har bare eu account da hvis det har noe å si... da kunne du kanskje fortelle hvordan det gjøres? XD Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gå helt til venstre og trykk trekant på den brukeren du vil bytte navn på, da kommer det opp et alterativ, information. trykk på den, så er det bare å endre i vei Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gå helt til venstre og trykk trekant på den brukeren du vil bytte navn på, da kommer det opp et alterativ, information. trykk på den, så er det bare å endre i vei det er ikke PSN nicket... det er bare påloggings info lokat på din Ps3. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det er ikke PSN nicket... det er bare påloggings info lokat på din Ps3. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det er ikke PSN nicket... det er bare påloggings info lokat på din Ps3. *stort bilde* Så du mener at om man endrer brukernavn på ps3 så endres også online nick?? hehe KoffeinKanin: Sorry for at jeg kaprer tråden din! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Egentlig så hadde jeg ikke peiling bare tippa siden man kunne bytte noe navn der Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Sånn, fixed Men noen som veit? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Lurer på om den psn profilen er knyttet direkte til spillene du har spilt\spiller online? Lager du ny profil mister du da alle challenges og sånn på CoD4 for eksempel? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Husker det var veldi mye advarsler på akkurat dette like før den ble lansert, samt at det sikkert er det enda, ihvertfall på playstation3.com eller noe. Jeg var ihvertfall litt nøye med nicket mitt! Selv om det heller ikke er all verdens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå