Janerikn Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 KoffeinKanin skrev: Tharos_ skrev: Blir det utsatt (bank i tre, salt over skulder, host tre ganger), så setter vi opp minibuss og kjører og henter det jævla spillet. Nok utsettelser for dette århundret! Tharos, JEG kjører! Nei, da kommer vi oss ikkje fram. Hvor mange oppdrag er det i spillet til sammen? Er det ett tall? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Janerikn skrev: KoffeinKanin skrev: Tharos_ skrev: Blir det utsatt (bank i tre, salt over skulder, host tre ganger), så setter vi opp minibuss og kjører og henter det jævla spillet. Nok utsettelser for dette århundret! Tharos, JEG kjører! Nei, da kommer vi oss ikkje fram. Hvor mange oppdrag er det i spillet til sammen? Er det ett tall? det er vel 9 store "bosser" du skal ta...tempelriddere heitte det kansje...så er det masse masse oppdrag rundt deira drap...er vel ein del under bosser ein må ta og... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Janerikn skrev: KoffeinKanin skrev: Tharos_ skrev: Blir det utsatt (bank i tre, salt over skulder, host tre ganger), så setter vi opp minibuss og kjører og henter det jævla spillet. Nok utsettelser for dette århundret! Tharos, JEG kjører! Nei, da kommer vi oss ikkje fram. Hvor mange oppdrag er det i spillet til sammen? Er det ett tall? Pøh, ikke undervurder skillsa mine! Har runda både Motorstorm, Flatout 2 og ørten Burnout spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå