Gå til innhold

Assassins Creed på PS3= ELSK? <3

Coffey

Anbefalte innlegg

Blir spanande å sjå når spelet får release.

Eg ventar eigentleg berre på ei utsettjing.

hysjhysj..!!

no ska me tenke positivt her..:)

jade og patrice har gnidd det ganske bra inn att det kjem i november...etter alle video intervju så har dei slått fast att november er måneden..

det kjem i november...og det seier eg med ein vaaag usikkerheit..;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til bare ps3 da ? eller xbox?
Tenkte ikkje på noko spesiell plattform - men med tanke på at me har sett so mykje av 360 utgåva, og så godt som ingenting av PS3 utgåva så heller det mest mot PS3 utsettjing, for min del. Men kva veit eg.

Blir spanande å sjå når spelet får release.

Eg ventar eigentleg berre på ei utsettjing.

hysjhysj..!!

no ska me tenke positivt her..:)

Sant det, dei har sagt november lenge no, så me får jo håpa. Berre satsa på at eg ikkje har 'jinxa' release datoen no då! ;)
Lenke til kommentar

Det hadde vært noe for playstation... et program som tar bilder når du spiller eller noe sånt! Når du trykker på PS knappen så kan du starte å filme, ta bilder osv. Det hadde vært no!

Ja jeg gleder meg syyyyykt til Assassins creed ;P Blir det beste spillet..

Noen ting jeg syns er litt dumt som feks at du må ri fra by til by ! :S

Edit: Ri fra by til by

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Det hadde vært noe for playstation... et program som tar bilder når du spiller eller noe sånt! Når du trykker på PS knappen så kan du starte å filme, ta bilder osv. Det hadde vært no!

Ja jeg gleder meg syyyyykt til Assassins creed ;P Blir det beste spillet..

Noen ting jeg syns er litt dumt som feks at du må ri igjen byen! :S

Du mener at du ri fra by til by?

Det er jo bare så utrolig bra at de tørr å satse på det!

Som f.eks i The Elder Scrolls serien ifra Morrowind til Oblivion så la de inn fasttravel (hvis jeg husker riktig) og mange, mange, MANGE fans hatet at man kunne ta denne snarveien. Første gang jeg spilte Oblivion så bare fasttravelet jeg, det gjorde at jeg gjorde alt mye fortere, og at jeg ikke tenkte veldig mye over avstandene jeg dro.

Men når jeg fikk det på PS3 så bestemte jeg meg bare for å ri. Ja, ok, det tar lang tid, men hva får du igjen? Jeg så så utrolig mange ting jeg ellers ville gått glipp av som økte spillopplevelsen, som f.eks at jeg ble angripet av tyver her og da, så de nydeligste utsiktene, ridde med rådyr osv, du føler bare mye mer at du faktisk er med i spillet.

Så, jeg håper de utnytter det til det fulle i AC! :)

Lenke til kommentar
Syns det skulle vært noen små oppdrag uten for byene.. så sier de som har prøvd det at det skal være veldig lett å gå seg vill i starten når du leiter etter andre byer :S hehe.. men har jo sett på bilder, det er veldig fint..

eg trur det er oppdrag mellom byene...forsvare bøndene mot banditter osv..så hjelper dei deg senere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...