Gå til innhold

Assassins Creed på PS3= ELSK? <3

Coffey

Anbefalte innlegg

Ååå, jeg gleder meg til det spillet! Tror det kommer til å funke PERFEKT på PS3, da jeg drømmer om sixaxis bruk :innocent:

Men, med dette spillet håper jeg det kommer en screenshot app, som gjør at vi kan lagre bilder på harddisken fra spillet. Bare de utsiktene i spillet er jo verdt det alene!

Hva er deres meninger? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i all verden ere du trur sixaxis kommer til å bli brukt til å spillet som er så bra egentlig? Håper jo selvfølgelig på det samme her, men klarer bare ikke tenke på noe som kan være bra å bruke sixaxis til i dette spillet. Om det ikke skulle vært noe dodging eller noe slikt, kanskje kvele folk .. pianowire kvele bevegelse med kontrolleren, fort ned og hardt til bake eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til dette spillet kommer, syns det ser drit bra ut :thumbs:

Assassin's Creed blir kjøpt på release-dagen.

Samme her! :dribble: Ser utrolig bra ut, hadde vært gøy å få tatt bilder fra spillet ja og lagra på hardisken. Landskapet er jo flott som bare det.. :)

Lenke til kommentar

spillet ser sinnsykt tøft ut, og settingen er jo nesten perfekt:D

eneste som er at jeg leste et preview der det stod noe om at det var ikke tipp topp teknisk sett, kampsystemet var bunn i forhold til forventningene og fiende stod nærmest og ventet på å bli angrepet.

minenr fort om blanding mellom prince of persia, hitman og god of warlignende spill. hvilket i og for seg kan være perfekt:D

Lenke til kommentar
Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC.

Keep dreaming tho'

Sant nok.

Dog hvis du ikke hadde lagt til den siste setningen ville det faktisk ikke hørt ut som du ikke trengte å snakke ned om Playstation 3 sin Sixaxis funksjon for å få ditt kjøp av XPC 360 til å virke logisk :)

Lenke til kommentar

Keep dreaming tho'

Sant nok.

Dog hvis du ikke hadde lagt til den siste setningen ville det faktisk ikke hørt ut som du ikke trengte å snakke ned om Playstation 3 sin Sixaxis funksjon for å få ditt kjøp av XPC 360 til å virke logisk :)

Nå har Gaz West er PS3 også da. Så vidt jeg vet.

Eid.

Lenke til kommentar

Keep dreaming tho'

Sant nok.

Nå har Gaz West er PS3 også da. Så vidt jeg vet.

Eid.

Hva har det med saken å gjøre? Jeg har Nintendo DS og PSP, men ser fortsatt på meg selv som en "Sony fanboy" ;)

Uansett dette blir offtopic :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...