Coffey Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ååå, jeg gleder meg til det spillet! Tror det kommer til å funke PERFEKT på PS3, da jeg drømmer om sixaxis bruk Men, med dette spillet håper jeg det kommer en screenshot app, som gjør at vi kan lagre bilder på harddisken fra spillet. Bare de utsiktene i spillet er jo verdt det alene! Hva er deres meninger? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Joda, gleder meg! Tørr ikke ha for høye forventninger, men det jeg har lest om spillet later til å være nøyaktig mitt type spill! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tør dessverre ikke forhåndsbestille dette. Men det ser ut til at de tidligere problemene har blitt fikset nå i de siste preview-ene, så skal ikke se bort i fra at det blit bestilt når det nærmer seg lansering og noen reviews kommer Lenke til kommentar
Avenged Sevenfold Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gleder meg skikkelig til dette spillet kommer, syns det ser drit bra ut Assassin's Creed blir kjøpt på release-dagen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva i all verden ere du trur sixaxis kommer til å bli brukt til å spillet som er så bra egentlig? Håper jo selvfølgelig på det samme her, men klarer bare ikke tenke på noe som kan være bra å bruke sixaxis til i dette spillet. Om det ikke skulle vært noe dodging eller noe slikt, kanskje kvele folk .. pianowire kvele bevegelse med kontrolleren, fort ned og hardt til bake eller noe slikt. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gleder meg skikkelig til dette spillet kommer, syns det ser drit bra ut Assassin's Creed blir kjøpt på release-dagen. Samme her! Ser utrolig bra ut, hadde vært gøy å få tatt bilder fra spillet ja og lagra på hardisken. Landskapet er jo flott som bare det.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gleder meg ekstremt! Akkurat min type spill. Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 spillet ser sinnsykt tøft ut, og settingen er jo nesten perfekt:D eneste som er at jeg leste et preview der det stod noe om at det var ikke tipp topp teknisk sett, kampsystemet var bunn i forhold til forventningene og fiende stod nærmest og ventet på å bli angrepet. minenr fort om blanding mellom prince of persia, hitman og god of warlignende spill. hvilket i og for seg kan være perfekt:D Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC. Keep dreaming tho' Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC. Keep dreaming tho' kilde? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC. Keep dreaming tho' Sant nok. Dog hvis du ikke hadde lagt til den siste setningen ville det faktisk ikke hørt ut som du ikke trengte å snakke ned om Playstation 3 sin Sixaxis funksjon for å få ditt kjøp av XPC 360 til å virke logisk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC. Keep dreaming tho' Sant nok. Dog hvis du ikke hadde lagt til den siste setningen ville det faktisk ikke hørt ut som du ikke trengte å snakke ned om Playstation 3 sin Sixaxis funksjon for å få ditt kjøp av XPC 360 til å virke logisk Nå har Gaz West er PS3 også da. Så vidt jeg vet. Eid. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Korrekt Amored, plukka opp ein 40gb på Spaceworld. No ventar eg berre på uncharted ++ Men XPC 360, ganske vittig. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det har blitt bekrefta at sixaxis ikkje vil verta brukt i AC. Keep dreaming tho' Sant nok. Dog hvis du ikke hadde lagt til den siste setningen ville det faktisk ikke hørt ut som du ikke trengte å snakke ned om Playstation 3 sin Sixaxis funksjon for å få ditt kjøp av XPC 360 til å virke logisk Nå har Gaz West er PS3 også da. Så vidt jeg vet. Eid. Hva har det med saken å gjøre? Jeg har Nintendo DS og PSP, men ser fortsatt på meg selv som en "Sony fanboy" Uansett dette blir offtopic Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jaja, dumt at Sixaxis ikke kommer da, men screenshot apps MÅ komme! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er forhåndsbestilt! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Blir spanande å sjå når spelet får release. Eg ventar eigentleg berre på ei utsettjing. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 til bare ps3 da ? eller xbox? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer til PS3, X360 og PC Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer til PS3, X360 og PC Jeg tror han mente på hvem konsoll det blir utsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå