Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Først - jeg VET disse er testet akkurat nå, men testen sa ikke særlig om støynivå, bare det at P182 var best der. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye et Antec nine Hundred støyer vs et kabinett uten kabinettvifter og kun en støyende stock-kjøler til en E6600 - samt hvor mye kjøligere kabinettet er enn P182. Vil jeg ha mulighet til å klokke noe særlig med en grei og stille cpukjøler + antec p182? Eller er det out of the question.. Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg vil tro at 18kg med isolasjon(Antec P182) vil holde kjeft, med mindre du bruker deltavifte på CPu'en Har selv bestilt Et Antec P182, så du kan få en liten rapport om 4-5 dager Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe, det veier såpass mye ja? Ser ut som jeg skal ta vare på mitt lette plastkab som jeg har i dag, det har tilogmed håndtak. Så jeg kommer meg til tg neste vår . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå