Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 SONGBIRD Jeg tenkte denne lille media avspilleren fortjente sin egen tråd. Har testet den ut i noen uker nå, og jeg syns hele konseptet virker helt fabelaktig. Programmet er brukervennlig samtidig som den er svært avansert og lett tilpasselig. Songbird er for tiden under utvikling men kommer til å bli gitt ut tidlig i 2008 hvis vi er heldig. Dette er trolig det programmet som, etter min mening, kommer til å være en sterk motstander til WinAmp og MediaMonkey. Tiden vil vise. Håper så mange som mulig får lyst til å prøve Songbird og kommer med tilbakemeldinger og synspunkter! Sjekk ut hjemmesiden her: Songbird Programmet kan lastes ned her: Developer Preview Spørsmål og svar ang. programmet: Songbird FAQ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan man synkronisere med iPod? Hvis den ikke kan det gidder jeg ikkeå teste det en gang Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Når jeg installerte kunne jeg velge "Songbird iPod device support", så det virker sånn. Har ingen iPod, så jeg får ikke testet hvor bra dette fungerer. Edit: Hos meg klarer ikke programmet å spille av noen filer i det hele tatt, får feilmeldinger som : ** Message: don't know how to handle application/ogg (Gjelder alle formater jeg har prøvd) Får gi det noen måneder til, tror jeg. Endret 19. oktober 2007 av Sokkalf^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå