LuciferLynx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tok dette bildet av katta her om dagen... Og har prøvd å fikse litt på det, men lurer på hva jeg kan gjøre for å evnt få det enda bedre? Noen råd? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøvde meg litt, men det kommer jo an på hva du er ute etter. Et "teknisk bedre" bilde, et kulere bilde, et hardere bilde.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dæven for et monster! "Kattefaen" var jaggu mer treffende tittel enn jeg hadde trodd på forhånd. Fint bilde! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Stilig. Min kattefaen ser snill ut dog. Jeg er sikker på at din kattefaen hadde spist opp min kattefaen på et blunk. Kewlt bilde! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tok dette bildet av katta her om dagen... Og har prøvd å fikse litt på det, men lurer på hva jeg kan gjøre for å evnt få det enda bedre? Noen råd? Hva med å skaffe deg en søt pus? ... Bildet blir kanskje bedre da... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja for søte pusebilder har ingen sett Tøft bilde Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Stilig bilde, men man ser at katten er sint og er i forsvarsposisjon. Legg merke til ørene som er brettet bakover og ligger flate. Så katten har er følt seg truet på en eller annen måte som har medført denne reaksjonen. Nå er jo alle katter forskjellig da, katten vi har går stort sett å gjemmer seg om noe "farlig" kommer. Hun er ekstremt sjenert og sjy og godtar stort sett bare min samboer og meg selv, veldig sjeldent at andre får lov til å klappe henne til og med. Så blir ikke lett å ta slike bilder av henne. Endret 7. november 2007 av Zimon Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Her er forøvrig orginalen av bildet... Det hele var i alle fall opprinnelig helt vanlig lek inne på stua, men Psycho blir til tider dritlei den hvite djevlen som ikke gidder å gi seg når Psycho mener det er nok. Lucifer på sin side bare leker mer og ser ut til å tenke "jammen, Psycho!! ikke hver så sur da! vi leker jo bare!". Utrolig nok blir aldri Lucifer skadet av de to andre i huset her, samme hvor sinte de kan være på han.. Jeg tror de har skjønt at lille Lucifer (som egentlig er det mellomste i flokken), bare er en drittunge med adhd tendenser som de bare må godta som han er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå