daruu Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du kan høre med kompisen din om han er int i henne? Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ho har vært sammens med typen i drøye 3 uker da. Hun sier selv hun ikke kjenner han så godt engang, men hva vet nå jeg. Ho er veldig kos, og tror ho snakker sant. Hun er utro etter tre uker? Hun må være skikkelig forelska i typen, gitt.. I starten av et sundt forhold ser man omtrent ikke andre personer i det hele tatt, men er ganske så oppslukt i hverandre. At hun allerede etter 3 uker fikler på andre, vil jeg kalle ca det dårligste tegnet i boka. Meget umondent. Og jeg ville hvertfall aldri innledet et forhold til henne selv, kunne aldri stolt på henne. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Liker kameraten din hun da? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Liker kameraten din hun da? Det virker veldig sånn.... veit ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ta en prat med denne kameraten, vil jeg si.. Du var vel "først"? Eller var det hun som tok initiativ overfor ham, som med deg? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 dette virker så kjent... mitt råd vil være å enten gå fullt ut nå og prøve å vinne hennes hjerte eller vike unna for kameraten din.. hvis du vet at han liker henne. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Enig i at det blir veldig enten-eller. Men jeg hadde tatt en skikkelig prat med kamerat min først, funnet ut hva han vil osv. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Liker kameraten din hun da? Det virker veldig sånn.... veit ikke helt hva jeg skal gjøre nå... Spør han, "skal du eller jeg ha henne?" Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå