Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan dette bety noe?

Gjest gjest_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_gjest

Hei!

Er en gutt på 16 år fra oslo-området.. har seg slik at for noen uker siden traff jeg en skikkelig fin jente, gjennom en kompis. Vi var liksom samla en gjeng og skulle se på film og litt sånn. Prata litt med hun og hun var veldig hyggelig å snakke med. Jeg måtte ordne noe og gikk ut litt. Mobilen lå igjen inne og når jeg kom inn igjen satt hun å la til nummeret sitt i telefonboka, og nummeret mitt i hennes. Ofte kom hun å satte seg ved siden av meg og slikt...

Etter det har det blitt en del meldinger og slikt. Tror dere hun kanskje kan være litt interessert i meg? La merke til at hun var litt på klengete på en annen der også men de to har kjent hverandre lenge... takker for svar, har ikke så mye erfaring med sånne ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jo jeg kanskje spøre om det samme her egentlig istedet for å lage en ny tråd om det.

For noen uker siden var jeg på vors med tantebarnet til dama til fattern. ( :thumbup: )'

Ho hadde type, men satt og fikla meg i håret osv. Og når vi kom på byen dansa vi villt.

Uka senere kom ho på fest hos meg og det endte med litt uskyldig sengekos.

Som sagt, hun har type, men det virker jo som ho er interessert da? Typen hennes er forresten en komplett idiot.

Hun kommer hit på fest igjen i morgen.

Såå... go?

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Joda, jeg vet det er galt. Hadde ikke orket å se meg selv i samme posisjon.

Og nei, typen hennes er ikke en bodybuilder. Han er mere typen som er full av fordommer og sånt.

Men hva tror dere liksom?

Snakke med jenta, høyre kva ho seier om saken. Altså, du og ho er villig til å bare rote med kvarandre, mens typen lev sitt liv i all uvitenhet? Be ho slå opp med fyren då! Det er jævlig dårlig gjort mot eit menneske å vere utro, sjølv om personen er ein idiot (i dine auge).

Lenke til kommentar
Jepp, kan ikke få vært mere enig faktisk. For jeg hater egentlig utroskap, men er så vanskelig når jeg liker jenta såpass godt hvis du skjønner.

Så får se hva som skjer i morgen.

Då tar du til fornuft og drit i heile jenta. Har ho gjort det mot den forrige typen sin, er det stor sjanse for at ho gjer det igjen. Sjølvsagt, ikkje alle jenter/gutter er slik, men sjå godt på ho, er ho virkeleg verdt risken?

Lenke til kommentar
Haha, beste jeg har hørt på lenge. :D

:love:

Er jo ikke sikkert bjorshol har full t6 enda, da kan han jo ikke droppe WoW...

OT: de har vært sammen 3 uker, ikke spesielt lenge mao... Snakk med hun og spørr hva ho mener, velger ho han, så ja da kan du jo fortsette med WoW, velger ho deg, får du både dame, og et liv uten WoW :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_trådstarter

Er litt lost nå...... vi har grei kontakt og slik, men hun driver også å ringer en kompis av meg hele tiden og er på besøk hos han veldig ofte... han er en veldig god venn og hvis han prøver seg på ho vil jeg ikke stå i veien. synes dere jeg bør ta noen skritt tilbake og bare sondere terrenget litt før jeg går videre med no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...