Gå til innhold

Er det mulig å avbestille etter kjøp av dell m1330?

kozzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
poenget er at jeg vil gjerne ha tilbake 500kr, eller få med LED skjerm og betale 250kr ekstra. Sendt mail til selgeren får håpe han er grei og at Dell ikke begynner å lage PC-en nå

bare å avbestille og bestille på nytt! er det som skjer uansett.... men kan jo hende selger kommer med noe lurt

Lenke til kommentar
Hadde lite med penger, men ville ha PC-en uansett hva. Dessuten har prisen gått ned da skal jeg iværtfall ha LED skjermen.

Jeg bestilte via tlf "dumt" gjort. bedre på internett tror jeg.

får jo ofte ikke fri frakt på tlf så taper jo 500kr der

når det koster 700kr ekstra så bør man heller spare de sånn at man får råd til en mye fetere PC (altså med LED skjerm)

prisen har sunket siden jeg bestilte veldig irreterende når den er sendt i dag fra Dell..... ellers så hadde jeg avbestilt!

skulle gjerne hatt office og spart noen kroner

Lenke til kommentar

får jo ofte ikke fri frakt på tlf så taper jo 500kr der

når det koster 700kr ekstra så bør man heller spare de sånn at man får råd til en mye fetere PC (altså med LED skjerm)

prisen har sunket siden jeg bestilte veldig irreterende når den er sendt i dag fra Dell..... ellers så hadde jeg avbestilt!

skulle gjerne hatt office og spart noen kroner

Men er det mulig å avbestille, den har bare blitt orderbekfreftet ikke produsert. På hjemmesiden står det at det ikke går ann Dell.no-->"(Gjøre endringer i ordren din etter at den har blitt bekreftet)"

"Sørg for at du har inkludert alt du trenger før du bestiller, vi kan ikke gjøre noen endringer (innbefattet endring av leveringsadresse) når ordren har blitt bekreftet. "

Lenke til kommentar
Stemmer det, jeg skal la det gå denne gangen, selgern sa at han kan prøve å få den til å priotere den.

får se om han holder ord da.

Jeg liker det ordet "prioritere". Har snakket med 3-4 personer på Dell, som sa de skulle prioritere min bestilling. Siste jeg snakket med nå, sa det gikk kronologisk. Førstemann som bestilte, får først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...