kozzo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det mulig å avbestille etter kjøp av dell m1330? jeg har betalt, men så har jeg sett at jeg kan få den 500 kr billigere. PC-en har ikke blitt produsert ennå, hva kan jeg gjøre hjelp? Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det mulig å avbestille etter kjøp av dell m1330? jeg har betalt, men så har jeg sett at jeg kan få den 500 kr billigere. PC-en har ikke blitt produsert ennå, hva kan jeg gjøre hjelp? bare å ringe dell å avbestille Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 poenget er at jeg vil gjerne ha tilbake 500kr, eller få med LED skjerm og betale 250kr ekstra. Sendt mail til selgeren får håpe han er grei og at Dell ikke begynner å lage PC-en nå Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du kan vel uansett benytte angreretten, og så bestille en ny maskin. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 poenget er at jeg vil gjerne ha tilbake 500kr, eller få med LED skjerm og betale 250kr ekstra. Sendt mail til selgeren får håpe han er grei og at Dell ikke begynner å lage PC-en nå bare å avbestille og bestille på nytt! er det som skjer uansett.... men kan jo hende selger kommer med noe lurt Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Men det står på hjemmesiden etter orderbekreftelsen er bestillingen bindende, litt kjipt men får svar imorra sikkert. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men det står på hjemmesiden etter orderbekreftelsen er bestillingen bindende, litt kjipt men får svar imorra sikkert. jeg har hvertfall avbestilt 2 ganger pga prisen ble mindre at noen bestiller enn sånn pc uten LED synes jeg er meningsløst Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde lite med penger, men ville ha PC-en uansett hva. Dessuten har prisen gått ned da skal jeg iværtfall ha LED skjermen. Jeg bestilte via tlf "dumt" gjort. bedre på internett tror jeg. Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde lite med penger, men ville ha PC-en uansett hva. Dessuten har prisen gått ned da skal jeg iværtfall ha LED skjermen. Jeg bestilte via tlf "dumt" gjort. bedre på internett tror jeg. får jo ofte ikke fri frakt på tlf så taper jo 500kr der når det koster 700kr ekstra så bør man heller spare de sånn at man får råd til en mye fetere PC (altså med LED skjerm) prisen har sunket siden jeg bestilte veldig irreterende når den er sendt i dag fra Dell..... ellers så hadde jeg avbestilt! skulle gjerne hatt office og spart noen kroner Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 får jo ofte ikke fri frakt på tlf så taper jo 500kr der når det koster 700kr ekstra så bør man heller spare de sånn at man får råd til en mye fetere PC (altså med LED skjerm) prisen har sunket siden jeg bestilte veldig irreterende når den er sendt i dag fra Dell..... ellers så hadde jeg avbestilt! skulle gjerne hatt office og spart noen kroner Men er det mulig å avbestille, den har bare blitt orderbekfreftet ikke produsert. På hjemmesiden står det at det ikke går ann Dell.no-->"(Gjøre endringer i ordren din etter at den har blitt bekreftet)" "Sørg for at du har inkludert alt du trenger før du bestiller, vi kan ikke gjøre noen endringer (innbefattet endring av leveringsadresse) når ordren har blitt bekreftet. " Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ring og hør da får du svar med en gang!! er uansett 14 dagers angre rett Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Seff du kan ringe å be de evt. endre ordrer. Da blir det enten fraktrekt prisen og returnert til deg, eller så får du evt. noe annet til samme pris. Vil tro de hjelper deg med det hvis du bare ringer de. Birger Lenke til kommentar
grumant Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ikke noe problem å endre bestilling. De kansellerer bare den gamle, og lager et nytt ordrenummer. Du havner altså bakerst i køen for levering, men det er du vel villig til for å få en LEDskjerm? Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stemmer som grumant sier her: de ENDRER ikke ordre, men avbestiller og legger inn på nytt. Dette innebærer at man havner bakerst i køen. Spørsmålet blir jo kort og godt om du ønsker å vente x antall dager lenger, for å spare de 500,- Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Stemmer det, jeg skal la det gå denne gangen, selgern sa at han kan prøve å få den til å priotere den. får se om han holder ord da. Lenke til kommentar
grumant Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stemmer det, jeg skal la det gå denne gangen, selgern sa at han kan prøve å få den til å priotere den. får se om han holder ord da. Jeg liker det ordet "prioritere". Har snakket med 3-4 personer på Dell, som sa de skulle prioritere min bestilling. Siste jeg snakket med nå, sa det gikk kronologisk. Førstemann som bestilte, får først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå