relsafus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Noen venners familie dette, men jeg syns jenta var ganske bra motiv Vi spiste frokost en morgen og jeg kunne ikke la være (kamera er alltid med..) Slakt i vei /L Endret 19. oktober 2007 av relsafus Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fjernet de to siste kopiene, Grrrr ? Takk; Tom done now /L Endret 19. oktober 2007 av relsafus Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gav meg dessverre ikke så mye. Veldig mye støy i bakgrunnen. Ville kanskje brukt en større blender (om mulig) for å ta vekk fokus fra bakgrunnen (gjort den mer diffus). Kanskje også sentralisert motivet litt mer, men ikke dønn i midten. Allikevel et godt forsøk, stå på! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis det er storesøstra, så er vel du 2 år kanskje? Isåfall veldig imponerende bilde og forsåvidt skriveferdighetene dine også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vet ikke hvordan jeg skal få fjernet de to siste kopiene, Grrrr ?/L Når du redigerer posten (full editor, ikke hurtig), så har du drop-down menyen for Administrere vedlegg. trykk på den, så ser du tre vedlegg med ikoner vedsiden av. Trykk på den med rødt kryss og du sletter det. Pass på å ta de ritkige bildene... Det er mulig at du må bruke diskusjon.no skin'et for å få det til. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå