eLMarinero Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Got your attention? Good. For aa logge seg inn maa man trykke TAB 19 ganger. For aa komme til "Skriv inn brukernavn" etterpaa, maa man trykke TAB 21 ganger. Alternativt kan man dytte rundt paa musa, selvfoelgelig, og det er jo goey. Men kunne man bedt om at dette med TAB-bruk blir kikket litt paa? Vil ikke tro at det aa fikse dette tar mer enn 15 minutter, og for oss som gjerne skulle loesrevet oss fra overdreven og unoedvendig musebruk, hadde det nok blitt satt pris paa. Helt enig i at folk som ikke tenker keyboardshortcuts når de designer programvare og nettsider som krever input virkelig ikke har skjønt begrepet brukervennlighet. Dessverre alt for mye som blir produsert der museklikking er det eneste alternativet (eksempel: ja/nei bokser i de fleste spill) og det er jo komplett idiotisk, spesielt når man tenker på at musesyke faktisk begynner å bli folkesykdom. .eLM. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Altsaa... Er det noe i veien med tastaturet mitt? Synet til folk som ikke kan lese bokstavene jeg skriver? Jeg sier T-A-K-K for at dette H-A-R ( legg merke til boeyningsformen paa verbet ) blitt loest. humøret er det iallefall ikke noe i veien med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå