Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Got your attention? Good.

For aa logge seg inn maa man trykke TAB 19 ganger. For aa komme til "Skriv inn brukernavn" etterpaa, maa man trykke TAB 21 ganger.

Alternativt kan man dytte rundt paa musa, selvfoelgelig, og det er jo goey. Men kunne man bedt om at dette med TAB-bruk blir kikket litt paa? Vil ikke tro at det aa fikse dette tar mer enn 15 minutter, og for oss som gjerne skulle loesrevet oss fra overdreven og unoedvendig musebruk, hadde det nok blitt satt pris paa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virket ikke som så mange her skjønte hva du mener, men jeg er iallfall enig. Når man sitter å fikler med musa hele dagen er det greit med litt avlastning når det faktisk er mulig. Og det er som du sier sikkert en enkel sak å fikse slik at du havner rett i rett felt når du skal logge inn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
...

For aa logge seg inn maa man trykke TAB 19 ganger. For aa komme til "Skriv inn brukernavn" etterpaa, maa man trykke TAB 21 ganger.

...

Vil ikke tro at det aa fikse dette tar mer enn 15 minutter, og for oss som gjerne skulle loesrevet oss fra overdreven og unoedvendig musebruk, hadde det nok blitt satt pris paa.

Takker og bukker. Ser positivt paa det at folk ( amund? ) gidder aa bruke tid paa brukernes ( mitt ) oenske. Settes pris paa.

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at dette er et problem som blir brukt tid på å løse.

Altsaa... Er det noe i veien med tastaturet mitt? Synet til folk som ikke kan lese bokstavene jeg skriver? Jeg sier T-A-K-K for at dette H-A-R ( legg merke til boeyningsformen paa verbet ) blitt loest.

Og SirHartge som er moderator da.

Lenke til kommentar
Forumet er ikke Access der man kan velge tabulator rekkefølge skjønner du ;)

Access er det ikke, men det er mulig å stille tabulator-rekkefølge i HTML. Husker ikke helt tag-en for øyeblikket, men jeg har selv brukt den, og det lå inne på forumet for en tid tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...