DrDoogie Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Got your attention? Good. For aa logge seg inn maa man trykke TAB 19 ganger. For aa komme til "Skriv inn brukernavn" etterpaa, maa man trykke TAB 21 ganger. Alternativt kan man dytte rundt paa musa, selvfoelgelig, og det er jo goey. Men kunne man bedt om at dette med TAB-bruk blir kikket litt paa? Vil ikke tro at det aa fikse dette tar mer enn 15 minutter, og for oss som gjerne skulle loesrevet oss fra overdreven og unoedvendig musebruk, hadde det nok blitt satt pris paa. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Wow. 53 visninger saa langt, uten en eneste kommentar. Er det virkelig ingen der ute som tenker over at et bruker-grensesnitt ikke har noe med aa dytte en mus rundt aa gjoere? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jeg skjoenner ikke hva du mener og da kan jeg heller ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Og hva var pointet med denne posten Mvh,Stian Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 jeg skjoenner ikke hva du mener og da kan jeg heller ikke hjelpe deg Duh. Ok, en tilbakemelding. Det er vel bedre en ingen tilbakemeldinger. 1. Ikke bruk musa. 2. Forsoek aa logge deg inn paa hardware.no sitt forum. G-O-T T-H-A-T? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 1. Ikke bruk musa.2. Forsoek aa logge deg inn paa hardware.no sitt forum. Forsøk å surfe på ei kva som helst web-side utan å bruke musa. Det er heller vanskelig, uansett kva side det er. Kjøp deg ei 60krs mus på Elkjøp, den held i ein månad.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Forumet er ikke Access der man kan velge tabulator rekkefølge skjønner du Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjøp deg ei 60krs mus på Elkjøp, den held i ein månad.... Elkjøp har vel ikke butikker i Australia, svjv. Lenke til kommentar
president Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Virket ikke som så mange her skjønte hva du mener, men jeg er iallfall enig. Når man sitter å fikler med musa hele dagen er det greit med litt avlastning når det faktisk er mulig. Og det er som du sier sikkert en enkel sak å fikse slik at du havner rett i rett felt når du skal logge inn. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ok, nå testet jeg. Det er jo intet problem, man holder bare TAB inne til man er der man ønsker. 8) Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jeg er helt enig... det bør gjøres noe... :-? surfer ofte uten å bruke musa når jeg er på jobb p.g.a. dårlig mus. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 seriøst folkens? dette er ikke 1982 lenger, for å få brukt dagens PC'er på riktig måte så må man som regel bruke en mus i tillegg.. koster jo hele 100,- for en ny mus. til og med _jeg_ hadde jo råd til det! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg blir logget på automatisk.. voila! Ellers ser jeg jo problemet.. ikke alltid man vil bruke mus. Dog tviler jeg på at denne saken vil bli prioritert særlig høyt.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 ...For aa logge seg inn maa man trykke TAB 19 ganger. For aa komme til "Skriv inn brukernavn" etterpaa, maa man trykke TAB 21 ganger. ... Vil ikke tro at det aa fikse dette tar mer enn 15 minutter, og for oss som gjerne skulle loesrevet oss fra overdreven og unoedvendig musebruk, hadde det nok blitt satt pris paa. Takker og bukker. Ser positivt paa det at folk ( amund? ) gidder aa bruke tid paa brukernes ( mitt ) oenske. Settes pris paa. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 med automatisk innlogging så slipper man jo dette uannsett, så jeg ser egentlig ikke problemet?? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Uten automatisk innlogging saa slipper man ikke dette problemet uansett. SER-DU-MEG-NAA-ELLER? Og "problemet" er jo loest og det er fint. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg tviler sterkt på at dette er et problem som blir brukt tid på å løse. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg tviler sterkt på at dette er et problem som blir brukt tid på å løse. Altsaa... Er det noe i veien med tastaturet mitt? Synet til folk som ikke kan lese bokstavene jeg skriver? Jeg sier T-A-K-K for at dette H-A-R ( legg merke til boeyningsformen paa verbet ) blitt loest. Og SirHartge som er moderator da. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Forumet er ikke Access der man kan velge tabulator rekkefølge skjønner du Access er det ikke, men det er mulig å stille tabulator-rekkefølge i HTML. Husker ikke helt tag-en for øyeblikket, men jeg har selv brukt den, og det lå inne på forumet for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå