Pasient Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 eg har aldri fått orgasme ved blowjob, om noen jeg kjenner leser dette; That's what you get for trackin mah posts, bitch! Sånn off topic, men jeg lo som faen av det der! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) er du sjaøu på vennen din eller? når kompisser har sjrytt til meg så har jeg gidd meg faen, gidder ikke å sitte å tenke på at de har og ikke jeg, det hjelper veldig lite. edit: det virker som du prøver å få kompissen din til å høres ut som en halvveis impotent homo eller noe med måten du snakker om han på "ganske freaky å ikke kommer første gangen man blir sugd XDXDXDXD" Endret 26. oktober 2007 av ecko Lenke til kommentar
Gjest Guest_Man Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvorfor ikke? Tok meg 15 minutter første gangen og dama kom flere ganger. Sexen var herlig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg skjønner bare ikke hva enkelte stresser med. Får nesten en følelse av at enkelte tenker at de er fasiten på alles sexliv her. :| Folk er strengt tatt ulike her også. Noen kommer fort første gangen, andre bruker lang tid, og andre kommer ikke i det hele tatt. Selv så mener jeg alt er like naturlig. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei, jeg har en kompis som sier at han he endelig mista jomfrudommen sin , men han sier han ikke fikk sprutt etter 5 min med "god" sex, og i tillegg sier han at han ikke sprutta når hun sugde han, (dama han hadde gjort det før, foresten ). er det noen som tror på det, jeg gjør i alle fall ikke det! ( utenom vist han er virkelig fucked up!! ) Dersom han ikke kom av å bli sugd, så høres det merkelig ut. Var dama dårlig til å suge. Jeg klarer ikke å runke meg til orgasme og blir utslitt før jeg kommer ved puling. Men når jeg blir sugd er det no problem. Å bli nsugd er det deiligste som finnes. Det er både himmel, paradis og nirvana på en gang... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er 19 år og har to barn. Jeg kom heller ikke første gangen, selv om vi holdt på i godt over en time. Og jeg kommer skjelden når jeg blir sugd. Er det mulig?! =!!?!?!??! XDXDXDXDXDXXDXXDDXDXDDXDDXDDXDDXXDXDXDXDXXDXDXDDXDXDDXD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 For å i det hele tatt kunne miste jomfrudommen så må du bli litt mer voksen i hodet, eller så kan du ta å knulle 12-åringer (men det er bare ekkelt). Nå kjenner jeg ikke deg i den analoge verden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg