Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å miste jomfrudommen

Gjest DUDE12345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du sjaøu på vennen din eller?

når kompisser har sjrytt til meg så har jeg gidd meg faen, gidder ikke å sitte å tenke på at de har og ikke jeg, det hjelper veldig lite.

edit: det virker som du prøver å få kompissen din til å høres ut som en halvveis impotent homo eller noe med måten du snakker om han på "ganske freaky å ikke kommer første gangen man blir sugd XDXDXDXD"

Endret av ecko
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg skjønner bare ikke hva enkelte stresser med. Får nesten en følelse av at enkelte tenker at de er fasiten på alles sexliv her. :|

Folk er strengt tatt ulike her også. Noen kommer fort første gangen, andre bruker lang tid, og andre kommer ikke i det hele tatt. Selv så mener jeg alt er like naturlig. :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en kompis som sier at han he endelig mista jomfrudommen sin :dribble: , men han sier han ikke fikk sprutt etter 5 min med "god" sex, og i tillegg sier han at han ikke sprutta når hun sugde han, (dama han hadde gjort det før, foresten :new_woot: ). er det noen som tror på det, jeg gjør i alle fall ikke det! :nei: ( :D utenom vist han er virkelig fucked up!! :D )

Dersom han ikke kom av å bli sugd, så høres det merkelig ut. Var dama dårlig til å suge. Jeg klarer ikke å runke meg til orgasme og blir utslitt før jeg kommer ved puling. Men når jeg blir sugd er det no problem. Å bli nsugd er det deiligste som finnes. Det er både himmel, paradis og nirvana på en gang... :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...