Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å miste jomfrudommen

Gjest DUDE12345

Anbefalte innlegg

Gjest DUDE12345

Hei, jeg har en kompis som sier at han he endelig mista jomfrudommen sin :dribble: , men han sier han ikke fikk sprutt etter 5 min med "god" sex, og i tillegg sier han at han ikke sprutta når hun sugde han, (dama han hadde gjort det før, foresten :new_woot: ). er det noen som tror på det, jeg gjør i alle fall ikke det! :nei: ( :D utenom vist han er virkelig fucked up!! :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest DUDE12345
Jeg kom heller ikke første gangen, så det kan nok stemme. Var passe dritings da, men, fortsatt.

Og jeg har heller aldri kommet av og bli sugd.

Så det kompisen forteller er både praktisk og teoretisk mulig. Hvorvidt du tror på han, er en annen sak.

haha, seriøst? XD fy faen, håpa det ikke skjer med meg!! XD XD XD

Lenke til kommentar
Gjest DUDE12345
Jeg kom heller ikke første gang jeg hadde sex, og det som 26-åring! Holdt på i 3 timer med aktiv sex tilsammen. Jeg var full, og det var med kondom.

Er fortsatt 26, og har fortsatt gjort det bare en gang.

haha, ok, det må suge da!! XDXDXDXD

Lenke til kommentar
Gjest DUDE12345
Hehe, kansje han pussa flaggstanga en del tidligere på kvelden? :p

btw, hvor gammel er du trådstarter? XD XD XD og slikt ser bare stykt ut :)

ja, kanskje d, men tror ikke på an likevel! XD (16 btw)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han ikke klare det?

Er det vanskelig å tro at man kan holde seg lengre enn i 5 min eller at han ikke fikk utløsning?

Er da fult mulig, er da bare hvordan man styrer det eventuelt selv visst man føler man er på vei til en utløsning kan man jo roe litt ned!

Selv bruker jeg da å holde lengre på med typen enn 5 min, men da er det jo ikke intens suging hele den tiden, det er jo befølinger og pauser nettopp fordi jeg vil jo ikke at han skal komme med en gang! Og det er jo det jeg føler gjør det til god sex, at vi koser oss og ikke bare haster oss gjennom det! Da skulle jeg vel klart det på under 5 min, men det er jo ikke noe mål! Så ser ikke helt hva du er så overrasket for.

Og for jenta sin del håper jeg at du holder lengre til tider, selv om du sier du håper det ikke skjer med deg.

Lenke til kommentar
Gjest DUDE12345
Hvorfor skulle han ikke klare det?

Er det vanskelig å tro at man kan holde seg lengre enn i 5 min eller at han ikke fikk utløsning?

Er da fult mulig, er da bare hvordan man styrer det eventuelt selv visst man føler man er på vei til en utløsning kan man jo roe litt ned!

Selv bruker jeg da å holde lengre på med typen enn 5 min, men da er det jo ikke intens suging hele den tiden, det er jo befølinger og pauser nettopp fordi jeg vil jo ikke at han skal komme med en gang! Og det er jo det jeg føler gjør det til god sex, at vi koser oss og ikke bare haster oss gjennom det! Da skulle jeg vel klart det på under 5 min, men det er jo ikke noe mål! Så ser ikke helt hva du er så overrasket for.

Og for jenta sin del håper jeg at du holder lengre til tider, selv om du sier du håper det ikke skjer med deg.

Tvila på jeg klarer so lenge første gangen uten å komme for faen! XD haha, det vil sikkert ta meg 20 sek!! XD (men d r jo første gangen da :thumbup: )

Lenke til kommentar
Gjest DUDE12345
Tja, men nå sa du nå at denne kompisen din hadde blitt sugd før, da ser jeg ikke problemet med at han skal klare å holde lengre! Eller så kan det hende at han hadde prestasjonsangst og da er det nok ikke så lett å komme da heller!

ja, rett før han knulla henne!! so på hans første gangen so ble han sugd og hat sex samme dag uten å opnå orgasme!!

Lenke til kommentar
Tja, men nå sa du nå at denne kompisen din hadde blitt sugd før, da ser jeg ikke problemet med at han skal klare å holde lengre! Eller så kan det hende at han hadde prestasjonsangst og da er det nok ikke så lett å komme da heller!

ja, rett før han knulla henne!! so på hans første gangen so ble han sugd og hat sex samme dag uten å opnå orgasme!!

Han var sikkert litt nervøs eller så knulla de i helt feil posisjon, en kammerat av meg har fortalt noe som jeg å mine andre kompiser absolutt ikke trengte å høre om: nemlig at han ikke klarer å komme når han puler i missionary og doggy uansett hvor lenge han holder på. Så det høres da ut som stillinger har mye å si.

Men... at han ikke kom når hun sugde han, det høres nesten skummelt ut.

Lenke til kommentar
Gjest DUDE12345

Han var sikkert litt nervøs eller så knulla de i helt feil posisjon, en kammerat av meg har fortalt noe som jeg å mine andre kompiser absolutt ikke trengte å høre om: nemlig at han ikke klarer å komme når han puler i missionary og doggy uansett hvor lenge han holder på. Så det høres da ut som stillinger har mye å si.

Men... at han ikke kom når hun sugde han, det høres nesten skummelt ut.

ja, har ikke spurt kas stilling de hadde men var sikkert en ikke so original.... hehe ja, at han ikke kom når han ble sugd for første gang er ganske freaky..

Lenke til kommentar

Virket ikke slik på din første post!

(dama han hadde gjort det før, foresten new_woot.gif )

Men uansett, det er ikke så viktig! Det er fult mulig hvertfall, og det er ingen skam rundt det!

Lenke til kommentar

Utrolig at du bryr deg så mye. En ting er å spørre en ut mens man er med venner på faen, men å lage en tråd om det etterpå..?

Jeg har aldri fått orgasme ved blowjob, om noen jeg kjenner leser dette; That's what you get for trackin mah posts, bitch!

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en kompis som sier at han he endelig mista jomfrudommen sin :dribble: , men han sier han ikke fikk sprutt etter 5 min med "god" sex, og i tillegg sier han at han ikke sprutta når hun sugde han, (dama han hadde gjort det før, foresten :new_woot: ). er det noen som tror på det, jeg gjør i alle fall ikke det! :nei: ( :D utenom vist han er virkelig fucked up!! :D )

Kompisen din er femten år?

Lenke til kommentar

Har aldri kommet med blowjob før, det virker som det tar lang tid...Jeg må si meg enig i de andre som ikke skjønner hvorfor du henger deg opp i dette, men det er jo naturlig å være nysgjerrig om man ikke har opplevd noe sånt før. Og det er ikke alle som kommer etter å hatt sex i bare 5 minutter :p

Lenke til kommentar
Gjest ikke_en_fjortiss_trådstarter

Jeg kom heller ikke noen av de første gangene.

Var alt for nervøs til det, men var jo kos likevel.

Trådstarter, du er bittelitt tragisk med å le av noe du ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Gjest gjest.23

Jeg er 23 og jomfru.. Klarte heller ikke å få orgasme når jeg ble sugd for første gang (i sommer).. Hun og jeg har vært nære venner i 3 år nå, og har pratet og spøkt om det meste tidligere.. Men akkurat i den situasjonen, når det ble litt alvor, så klarte jeg ikke å slappe av, uansett hvor gøy vi hadde det, og hvor deilig det var... Prestasjons-angsten tok vel overhånd da :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...