ecko Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg har klart å knekke en del som holder ene høyttaleren på headsettet. den er ikke knekt av, mne den faller nok av om ikke så lenge. det ble kjøpt litt etter jul i fjord. er det noen garanti på det? det er et slikt et https://prisguiden.no/product.php?productId=42301 jeg tror ikke jeg har tatt vare på noen av papirene som var med i pakken, om det var noen med. faren min har nok noen papirer som bekrefter betalingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ikke garanti på brukerfeil (fysisk ødelagt), vær glad du har en grunn til å kjøpe deg noe med skikkelig lyd i istedetfor det glorete fjaset der Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hjelper ikke stort å rakke ned på andres valg av kjøp De er nå langt bedre enn Porta Pro spør du meg. Jeg tror ikke du vil få det på garanti men det skader jo ikke å prøve. Bestilte du over nett eller kjøpte i butikk? 1 Lenke til kommentar
ecko Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg bestilte fra CDON.com Captain Ødegård, forbanna idiot. lyden er god nok for et vanlig menneske, ikke så bra bass fra ipod, men det er nå lyd i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) jeg bestilte fra CDON.com Captain Ødegård, forbanna idiot. lyden er god nok for et vanlig menneske, ikke så bra bass fra ipod, men det er nå lyd i det. du fikk svar på det du spurte om, knekte hodetelefoner er ikke grantisak, så det logiske ville da være å kjøpe nye. og siden skullcandy er kjent for design over kvalitet, så er det et godt tips å se etter noen nye. Endret 19. oktober 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå