toazty Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 menne.. det var da som bare f''' er det PB i usa annenhver mandag eller? gikk ikke i dag...??!! .. forbanna dritt greier.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 menne.. det var da som bare f''' er det PB i usa annenhver mandag eller? gikk ikke i dag...??!! .. forbanna dritt greier.. Det er streik. Neste episode er 14. Januar Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Aivio: Det der var tidenes mest malplasserte smiletegn Jeg har heldigvis ikke sett forrige tirsdags episode, så jeg har noe å glede meg til. Prison Break har blitt veldig koz igjen. Episode syv var kanon! Høy puls og svetta som en gris! Hva dreier egentlig denne streiken seg om? Jeg kan ikke ta turen innom den "store" tråden enda av åpenbare årsaker ... Goscinny Endret 20. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Baaah, leste nettopp om det. De streikende forfatterne i Hollywood ønsker høyere lønn, en del av inntektene som vises i forkant av programmene og kompensasjon for show som vises på internett. Endret 20. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 eg tenkte eg sko bestilla meg ein tur bort eg.. åsså ta ett lite oppgjør med deia folkene.. for nå e eg DRITT LEI HEILA GREIÅ! .. kati komme Lost då da? 2010 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå