toazty Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 pause allerede nå? satt å venta på mandag eg.. men ep. 5 kom aldri.. litt fortvila.. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er kun en liten pause. Prison break er tilbake 22oktober. Du kan sjekke de fleste serier på http://myepisodes.com/ eller http://tvrage.com/ . Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Episoden ble flyttet til neste uke fordi kanalen viser en sportskamp. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 fortsjetter det slikt kommer tv3 til å ta igjen de De starter alerede onsdag å vise prison break Det er rask start etter usa. Faktisk en av de kjapeste i europa... lurer på hva det kostet ;P Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 fortsjetter det slikt kommer tv3 til å ta igjen de De starter alerede onsdag å vise prison break Det er rask start etter usa. Faktisk en av de kjapeste i europa... lurer på hva det kostet ;P Kansje det har noe med massiv ulovlig nedlasting ? Folk laster heller ned serien, å når den da først begynner på tv har mange allerede sett langt . Derfor virker det som et bra sjakktrekk å få serien opp ganske tidlig i sesongen Bra Tv3 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 pause IGJEN?? ka faen.. sitte eg å vente .. men så komme faen kje PB ... dritt lei.. ska dei bare senda annenhver uke nå eller? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 På mandag (Vi får den natt til tirsdag) så sender de en dobbelepisode Episode 6 & 7 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 På mandag (Vi får den natt til tirsdag) så sender de en dobbelepisode Episode 6 & 7 Noe som gjør at TV ikke nærmer seg noe i det heletatt. Tviler på at de har lov til det i det heletatt. Garantert regler for slikt ... Goscinny Lenke til kommentar
MindB Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hmm...rart - dette står på imdb: Season 3, Episode 7: VamonosOriginal Air Date: 29 October 2007 Edit: Og dette står på TVRage: Next Episode: 50: 3x06 | Photo Finish (Nov/05/2007) Endret 1. november 2007 av MindB Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Pause allerede? Syns de har dratt historien for langt jeg, men det er min mening. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Pause allerede? Syns de har dratt historien for langt jeg, men det er min mening. kul katt, heller se på den enn prison break hvis det skal være sånn Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Den forstod jeg ikke. Prison Break var bra første sessongen, så som mange oppgølgere syns jeg historien ble for tynn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den forstod jeg ikke.Prison Break var bra første sessongen, så som mange oppgølgere syns jeg historien ble for tynn. Tror han mente avataren din. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Forstod det men ignorerte det Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Når i natt kan vi forvente episodene bli lagt ut? Får faen ikke sove så tar like godt å døgner og legger meg etter skolen i morra... Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Episodene pleier å bli lagt ut rundt 02:00 - 03:00 - tida (norsk tid) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Når i natt kan vi forvente episodene bli lagt ut? Får faen ikke sove så tar like godt å døgner og legger meg etter skolen i morra... du er avhengi! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Når i natt kan vi forvente episodene bli lagt ut? Får faen ikke sove så tar like godt å døgner og legger meg etter skolen i morra... du er avhengi! Aren't we all? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hva snakker dere om? GÅr jo hver torsdag? Gjort det i 3 uker eller noe? Endret 9. november 2007 av Purple000 Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi snakker om når episodene blir sendt i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå