Gå til innhold

[LØST] Trenger forslag til skuespill.

Pañolada

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har det seg slik at vi skal ha skuespill i engelsktimen, og vi kan velge hva vi vil, men jeg klarer ikke å finne på noen ting. Så er det noen kreative sjeler der ute som kan komme med noen forslag om hva vi kan ha skuspill om?

Bare noen ideer, gjerne noe med humor, men alle forslag blir tatt vel imot :)

Takker for svar :)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dra en Monty Python sketsj? Se litt på youtube og finn en du liker.. :) Gjorde det med hell i 3Eng på VKII da jeg enda var ung og lovende. Funka bra det!

Det var faktisk en veldig god ide, tusen takk

:)

Btw, er fortsatt open for flere ideer tilfelle denne ikke skulle funke.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Hei

Nå har det seg slik at vi skal ha skuespill i engelsktimen, og vi kan velge hva vi vil, men jeg klarer ikke å finne på noen ting. Så er det noen kreative sjeler der ute som kan komme med noen forslag om hva vi kan ha skuspill om?

Du kan lage skuespill av ditt eget liv se hvor mye folk ler når du framfører skuespillet ditt :D

Livet ditt er latterlig når du spør folk om det:P

Lenke til kommentar
Hei

omg din jævla homse tard, jeg er så jævlig enig med bjørniz, du kan lage skuespill om livet ditt å se hvor mange råtne tomater som blir kasta i trynet ditt :)

Lenke til kommentar

ok :ermm:

Men uansett, spurte lærern om vi fikk lov til å ha en Monty Phyton, men han sa vi måtte lage noe selv men han sa også at vi kunne lage en ny verson av et eventyr o.l så vi tok ny verson av rødhette og ulven.

takk for tipset Banjaluka må testes ut en annen gang :thumbup:

da var denne saken er løst :)

Lenke til kommentar
Men uansett, spurte lærern om vi fikk lov til å ha en Monty Phyton, men han sa vi måtte lage noe selv men han sa også at vi kunne lage en ny verson av et eventyr o.l så vi tok ny verson av rødhette og ulven.

Er ikke den litt... vel utbrukt? :p

jo :p

Men læren hade ikke sett den før :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...