Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 *host* https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101 Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bruker dere foresten xfire? Der kan man se hvilket spill kontaktene evt. spiller til evhver tid, chatte og snakke med hverdandre med voicechat. Min bruker heter erluf, legg meg til Xfire kan skaffes her. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 hmm må man subribe for å være med i klan? eller kun for å starte en? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bare for å starte en. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 menneh, når skal denne guilden starte da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Den er oppe, whisper Breial ingame for å joine. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den er oppe, whisper Breial ingame for å joine. hmm, han er aldri inne:S prøvt en hel del å få tak i han men.. bah Lenke til kommentar
Jazz89 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Til folket som skal spille HGL, online helst, kunne det vært en ide og starte opp en guild?Spillet har/skal ha en guild funksjon så dette hadde jo vært en ypperlig måte for oss som skal spille og møtes ingame slik at man får spilt sammen osv... Hva mener folket her? Har du startet opp denne guilden nå? Hvis du har, så kan du kontakte meg, er klar for en norsk guild å joine jeg og Lenke til kommentar
Jext Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er redd for at mange falt av Hellgate: London lasset rimelig raskt etter release på grunn av den urimelige mengden bugs. Tror ikke Nitrius spiller det lengre, men er mulig jeg skal teste det igjen etter neste patch eller noe sånt. Da bør ting ha blitt synlig bedre. Lenke til kommentar
Jazz89 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Er redd for at mange falt av Hellgate: London lasset rimelig raskt etter release på grunn av den urimelige mengden bugs. Tror ikke Nitrius spiller det lengre, men er mulig jeg skal teste det igjen etter neste patch eller noe sånt. Da bør ting ha blitt synlig bedre. Bugs er det jo i alle spill, men det har kommet et par patcher i det siste som fiksa lagg for meg f.eks.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 1.0 fikset en hel del for meg. har spillt det en del etter den kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå