LarZen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Spillet er bestilt og skal selvf online, blir med på en guild så lenge det er "ok" folk i den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det to EU servere? Må vel bestemme hvilken server alle skal spille på? Hvis de ikke leder til samme server... Hvor mange servere det blir er enda ikke bestemt, de to du ser på innloggingen i betaen er bare to servere der som har stått oppført og aldri funket. Kan selvfølgelig hende at de to blir aktive når spillet går retail, men som sagt ingen ting er sagt om hvor mange servere det blir eller hva de skal hete. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Om noen skulle ha forslag til guild navn så kom gjerne med det, skulle det dukke opp noen forslag kan vi jo lage en poll ut av det til slutt. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om noen skulle ha forslag til guild navn så kom gjerne med det, skulle det dukke opp noen forslag kan vi jo lage en poll ut av det til slutt. Frimurerlosjeen det er vel de det handler om? Jeg vil spille på så vanskelig som vi får starte på for min del.. siden alle sier dette er så lett og slikt, samt da slipper en så mye dårlig loot Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Den såkaldte Elite Mode gjør ikke noe med looten, bare gjør spillet vanskeligere. Ellers så er dropraten slik at du kan få ufatterlig gode items i starten, fant selv et par legendary items fra kasser og slikt crap, noe som gjør at man må knuse alle kassene man kommer over. Hvis man er melee så blir dette slitsomt. Støtter det navnet Endret 21. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Om noen skulle ha forslag til guild navn så kom gjerne med det, skulle det dukke opp noen forslag kan vi jo lage en poll ut av det til slutt. Frimurerlosjeen det er vel de det handler om? Artig navn, noen som har flere forslag? spillet nærmer seg release nå. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 uhm Gatekeepers? bare kom på noe ifarten gleder meg til release! har forhåndbestilt det Lenke til kommentar
BadStar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ghostbusters er allerede i gang - Hellgate Norge. Nytt?.. ja, men igang! ^^ Endret 6. november 2007 av BadStar Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 vel nå skal vel folk ha begynnt å få fatt i spillet? og da bør vi vel få fart i noe guild?.. jeg venter enda på min forbanna kopi da men. kjør poll og slikt på guild navn og? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Ghostbusters på Sydonai er i gang ja Endret 6. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
dorR Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må man subscribe for å være med? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg vil være med. Hvem snakker jeg med ingame for å få invite? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Breial, men ikke online nå. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har spillet, men en ting jeg lurer på.. Skal ikke Hellgate være free online? Hvorfor spør de etter registration key når jeg prøver å lage meg en account? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er gratis å spille det online, men du må fremdeles ha kjøpt spillet. Du kan velge om du vil betale hver månede for å få ekstra ting eller å spille gratis. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Okei =) Har "guildet" bestemt seg for hvilken server vi skal spille på? Hvor spiller de fleste her? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Bare en EU server, Sydonai. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Må bare se prison break, så legger jeg deg til jeg Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva med navnet "The Dark Collective"? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Elr "Mad Hatters"! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå