Nitrius Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Til folket som skal spille HGL, online helst, kunne det vært en ide og starte opp en guild? Spillet har/skal ha en guild funksjon så dette hadde jo vært en ypperlig måte for oss som skal spille og møtes ingame slik at man får spilt sammen osv... Hva mener folket her? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Joiner godt guilden, hvis en som subscriber kan lage den, du skal vel subscribe? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Joiner godt guilden, hvis en som subscriber kan lage den, du skal vel subscribe? Det er planen ja. Edit: I første omgang så lagde jeg bare denne tråden får å se om det er noe interesse, så om du er interessert del gjerne mening din her. Er ett fett for min del hvem som starter opp guilden, men i første omgang er jeg mest interessert i å se om det er noe interesse for dette her. Endret 18. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg blir med hvis jeg får =D Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 må teste demoen først Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tror jeg vil holde meg til Single player med det første. Er ikke sånn kjempe gira på "multiplayer" delen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så lenge jeg ikke lagger eller at serverene detter ned eller at det blir kø ofte så gjør ikke online spilling noe for meg. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kunne gjerne blitt med noe noe slikt ja. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Er noen vertfall, kanskje interessen blir større etter som spillet blir sluppet. Så får vi prøve å ordne noe til da. Husk, er du interessert i dette så del gjerne din mening. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så sant jeg liker spillet organiserer jeg meg gjerne... en ide å lage en gruppe på steam og for dette elller? jeg liker ihvertfall det nye communityet til steam Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg er gjerne med på guild ja Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Skal teste spillet snart, så får vi se. Kjøper jeg spillet, så tell med meg. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kunne jo være morsomt. Blir nok ett lifetime subscription på meg, så det blir jeg nok med på Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Håper folk velger det samme i guilden, slik at vi ikke ender opp med et par i Elite Mode/Hardcore/Hardcore Elite/Normal. Ender nok opp med noe slikt uansett tror jeg, så håper vi er mange nok i hver, ellers blir det ganske nytteløst å ha en norsk guild der ingen kan hjelpe hverandre. Flyr over til Single Player heller da :| Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tror ikke jeg skal velge elite mode med min første char som sikkert kommer til å bli litt random. er nok bedre å ta den utfordringen når man skal lage seg en bestemt build av en klasse og har fått litt mer peil. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Vet ikke helt hva jeg kommer til å gå for enda, kommer nok neppe til å starte en hardcore character med en gang værtfall. Tanken på at man kan miste alt når man dør, noe som kan skje når som helst, er noe jeg ikke er så keen(er det et ord?) på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hardcore er nok noe man venter til etter man har klart spillet først, men det er et utrolig adrenalin rush å spille på hardcore, hvertfall i Diablo. Eneste problemet med HGL og D2 er at i D2 gikk man nesten alltid i party mens man lvlet, så det ble ekstra spennende å se om noen døde, mens i HGL ser det ut som at man lett kan klare spillet alene, og at det bare blir vanskeligere med flere folk, i motsetning til D2 der det ble lettere å gå i party. Det å dø i HC alene der ingen så det er nokså kjedelig og irriterende, man får heller ikke se så ofte når HC folk dør, som man gjør i D2 når man lvler. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg blir gjerne med i et guild ja, er virkelig et supert spill (L) Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hadde vært fint å være med i en guild ja. Kommer nok til å subsribe men da må jeg få fikset et skikkelig bankort, ikke sånn Visa Elektron møkk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det to EU servere? Må vel bestemme hvilken server alle skal spille på? Hvis de ikke leder til samme server... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå