Gå til innhold

Hellgate London - Starte opp en guild?

Anbefalte innlegg

Til folket som skal spille HGL, online helst, kunne det vært en ide og starte opp en guild?

Spillet har/skal ha en guild funksjon så dette hadde jo vært en ypperlig måte for oss som skal spille og møtes ingame slik at man får spilt sammen osv...

Hva mener folket her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joiner godt guilden, hvis en som subscriber kan lage den, du skal vel subscribe?

Det er planen ja.

Edit: I første omgang så lagde jeg bare denne tråden får å se om det er noe interesse, så om du er interessert del gjerne mening din her. Er ett fett for min del hvem som starter opp guilden, men i første omgang er jeg mest interessert i å se om det er noe interesse for dette her.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Håper folk velger det samme i guilden, slik at vi ikke ender opp med et par i Elite Mode/Hardcore/Hardcore Elite/Normal.

Ender nok opp med noe slikt uansett tror jeg, så håper vi er mange nok i hver, ellers blir det ganske nytteløst å ha en norsk guild der ingen kan hjelpe hverandre. Flyr over til Single Player heller da :|

Lenke til kommentar

Hardcore er nok noe man venter til etter man har klart spillet først, men det er et utrolig adrenalin rush å spille på hardcore, hvertfall i Diablo.

Eneste problemet med HGL og D2 er at i D2 gikk man nesten alltid i party mens man lvlet, så det ble ekstra spennende å se om noen døde, mens i HGL ser det ut som at man lett kan klare spillet alene, og at det bare blir vanskeligere med flere folk, i motsetning til D2 der det ble lettere å gå i party. Det å dø i HC alene der ingen så det er nokså kjedelig og irriterende, man får heller ikke se så ofte når HC folk dør, som man gjør i D2 når man lvler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...