Zeelot Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er. Skal sove min siste natt hjemme nå. Forhåpentligvis min siste på en lang stund. Er 17år og har vært klar for å flytte hjemmefra en _LANG_ stund nå! Dette blir sinnsykt fett. aka: Nachspiel hos meg Kan endelig ha med så mange damer hjem jeg vil og pule Venner på besøk ofte! Ingen klaging på kosthold ingen masing på oppgaver jeg må gjøre hjemme! Frihet. 2min til skolen 10min til trening 5min til jobb Klarer ikke å sove i natt^^ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er ikke så mye å hoppe i taket for, egentlig. Nachspiel går du lei av å ha etter første gang. Det blir utrolig nok rotete. Tror heller ikke sjansene dine for å få deg noe vil øke drastisk selv om du flytter for deg selv. Og tro det eller ei, spise sunt, vaske opp etter deg, holde doen ren og vaske klær er faktisk noe du må gjøre uansett hvor du bor. Og hele den "woho jeg kan lage hva jeg vil til middag"-gleden går over. Fort. Men, for all del, det er en erfaring alle må ha. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Makan til gledesdreper du da! :!: hahaha Jaja, gratulerer! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 heldiggris kan ikke vente ti å flytte ut selv Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Makan til gledesdreper du da! :!: hahaha Jaja, gratulerer! Han er realist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå