Beyeren Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) hei. jeg tenkte å ta strømper på pcu viftern min... dessverre har jeg ikke gidde eller penger til og sjøpe Pin-uttager. (vifta jeg har er 4 pins og d fins bare 3 Pins-uttager) Noen som vet hvordan man tar ut kablene? Kanje lage et verktøy selv? Endret 18. oktober 2007 av Beyeren Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Med et veldig lite skrujern eller lignende. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Med et veldig lite skrujern eller lignende. Har prøvd det. det gikk ikke i det heletatt. har klart det på molex kabel. men denne ville ikke i det heletatt:( Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ahh, det er vifte kontakt ja. Da trenger du ei nål Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ahh, det er vifte kontakt ja. Da trenger du ei nål Hehe. har faktisk pøvd det også Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan vel varier litt fra plugg til plugg dette her, men på 4 pins Intel vifter kan du som det blir sagt bruke en liten skrutrekker, eller nål. Press den lille mothaken ned i sporet på flatsiden av kontakten, og trekk ledningen bakover. Du ser det vel på dette bildet. Hvis du har annen type kontakt bør du enten si nøyaktig hva den er til, eller et bilde om du skal få noen bedre råd enn du allerede har fått. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan vel varier litt fra plugg til plugg dette her, men på 4 pins Intel vifter kan du som det blir sagt bruke en liten skrutrekker, eller nål. Press den lille mothaken ned i sporet på flatsiden av kontakten, og trekk ledningen bakover.Du ser det vel på dette bildet. Hvis du har annen type kontakt bør du enten si nøyaktig hva den er til, eller et bilde om du skal få noen bedre råd enn du allerede har fått. skal prøve det.jeg syns bare det var litt hardt og gjøre det. men det går nåkk sikkert. takk Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Beyeren Lagt til I dag, 22:11skal prøve det.jeg syns bare det var litt hardt og gjøre det. men det går nåkk sikkert. takk Slike ting kan av og til være litt vrient. Men pass på at du presser ned nålen/skrutrekkeren helt i enden av sporet, mot der ledningen kommer ut, slik at mothaken faktisk klemmes ned, så får du det nok til. Er jo ikke verdens skarpeste bilde, men du ser mothaken på oversiden av den ledningen som er tatt ut, og selve stikket sitter ikke hardt. Lykke til Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Slike ting kan av og til være litt vrient. Men pass på at du presser ned nålen/skrutrekkeren helt i enden av sporet, mot der ledningen kommer ut, slik at mothaken faktisk klemmes ned, så får du det nok til.Er jo ikke verdens skarpeste bilde, men du ser mothaken på oversiden av den ledningen som er tatt ut, og selve stikket sitter ikke hardt. Lykke til Takk for hjelpen. Fikk det til... var litt vrient da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå