Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk høre senest i dag at jeg hadde sexy rumpe... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hmm, det bilde som var et av de dårligste vant... Tydeligvis ikke, da det faktisk fikk flest stemmer. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da kan du selv tenke deg hvordan min er Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hmm, det bilde som var et av de dårligste vant... Tydeligvis ikke, da det faktisk fikk flest stemmer. Har flere ganger ment at det finnes mange gærninger på forumet... Da kan du selv tenke deg hvordan min er Mindre sexy enn min? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg er visst litt treig i kveld. Offisiell resultatliste: 1: Gissan - Høstløvet 2: Superparanoid - Riktig mønsterdybde 3: Flippant - Bok w00t! Endret 1. november 2007 av Anew Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gratulerer flippant! Du postet bilde jeg likte best, som et bilde. dessverre ikke svar nok på tema, men nærmest av alle de andre, samtidig som selve bildet var ganske ok. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg er visst litt treig i kveld. Offisiell resultatliste: 1: Gissan - Høstløvet 2: Superparanoid - Riktig mønsterdybde 3: Flippant - Bok w00t! Var rimelig jevnt mellom de tre første, gitt Lenke til kommentar
graylady Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer til Gissan og dere andre, vel fortjent! *det er lov å mene forskjellig men må det være sure kommentarer for det?* Lenke til kommentar
flippant Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gratulerer flippant! Du postet bilde jeg likte best, som et bilde. dessverre ikke svar nok på tema, men nærmest av alle de andre, samtidig som selve bildet var ganske ok. For å være ærlig "sendte" jeg inn et bilde som var nært nok til å være relevant. Tenkte meg et ordspill på faglig dybde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg