stanna Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Skal bytte til nytt hovedkort.Skal være bra til gaming. Jeg har Amd Socket 939. 3800+ Det jeg har nå er Epox EP-9HEAI. Så tittet jeg litt på dette: http://prisguide.itpro.no/product.php?productId=19995 Trur du dette er noe bedre å passer prossesoren? Jeg har ikke mere en 500 kroner å gå på nå.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 CPU'n passer, men K8T Neo2-F V2.0 har AGP skjermkort mens EP-9HEAI bruker PCI-E x16. Btw. hvorfor bytte, er det ødelagt? Lenke til kommentar
stanna Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 CPU'n passer, men K8T Neo2-F V2.0 har AGP skjermkort mens EP-9HEAI bruker PCI-E x16. Hei. Skal bytte forhovedkort er ødelagt. Det jeg har nå er EP-9HEAI så skal ha ett annet Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Netshop har fått inn noen demo-kort Asus A8N-SLI SE De er trolig ubrukte siden det er erstatning fra leverandør. Kortet har raskere brikkesett, er bedre utstyrt enn epox-kortet og du kan fortsette å bruke ram og skjermkort. Lenke til kommentar
stanna Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Netshop har fått inn noen demo-kort Asus A8N-SLI SE De er trolig ubrukte siden det er erstatning fra leverandør. Kortet har raskere brikkesett, er bedre utstyrt enn epox-kortet og du kan fortsette å bruke ram og skjermkort. Hei. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...&plid=36581 Det sår jo att Dette produktet er utgått. Hei igjen. Jeg tittet litt på dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=36153 Er dette bra til gaming? Å får jeg i alle delene fra den gamle til å passe? Skjermkort: Gforce 7800gt Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 At produktet er utgått betyr trolig at de ikke produseres lenger - dvs. hovedkort til socket939 er kun lagervare, og hvis du sjekker Netshop så har de ingen rubrikk med valg til denne sokkelen. Er du i tvil, ta en telefon. Jeg har prøvd å hjelpe deg ut fra forutsetningen som du oppgir i første post, nemlig Jeg har ikke mere en 500 kroner å gå på nå.. Hvis dette har endret seg bør du også endre teksten slik at den stemmer... Lenke til kommentar
stanna Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 At produktet er utgått betyr trolig at de ikke produseres lenger - dvs. hovedkort til socket939 er kun lagervare, og hvis du sjekker Netshop så har de ingen rubrikk med valg til denne sokkelen. Er du i tvil, ta en telefon. Jeg har prøvd å hjelpe deg ut fra forutsetningen som du oppgir i første post, nemlig Jeg har ikke mere en 500 kroner å gå på nå.. Hvis dette har endret seg bør du også endre teksten slik at den stemmer... Nei. jeg har ikke mere en 500 ? åssen det Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei. jeg har ikke mere en 500 ? åssen det "Åssen det" ... Kortet du spurte om i posten over har laveste pris kr.950,- dvs. du virker useriøs mht. budsjettet. Lenke til kommentar
stanna Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei. jeg har ikke mere en 500 ? åssen det "Åssen det" ... Kortet du spurte om i posten over har laveste pris kr.950,- dvs. du virker useriøs mht. budsjettet. Jeg får det til 450 av en kamerat.... Så det så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå