Deadlocks Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg sitter endel på Skype med noen venner, og i det siste klager de veldig på at de hører seg selv i sine headphones, selvom jeg sitter med headphones uten høytalere. Jeg fatter ikke hvorfor det skjer, det virker som de hører det samme som jeg hører i mine headphones. Noen som vet hva slags instillinger jeg har fucka opp? Takk Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan være noe instillinger til lydkortet ditt? Vet at hvis jeg f.eks går inn på instillingene til S/PDIF-Out på lydkortet mitt og setter dette til "output digital and analog", så kan jeg sende "stemme klipp" på msn, med f.eks musikk rett ifra winamp. Og da trenger jeg hverken høytalere eller mikrofon tilkoblet Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vanlig problem med mic om ikke Windows microphone er mutet. Nederst i høyre hjørne på desktop er det et lite høyttaler icon. D klikk, finn Microphone og sett en hake på "mute" over Advanced taben. Nå skal ekkoet bli borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå