Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Glidemiddel o.l. Når man runker?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det?

nope.. ikke shampo heller.

Det var da fælt så denne tråden ble populær da^^ Men altså, flytende melange :hmm: ja hvorfor ikke.. sikkert morro å prøve

Så sinnsykt skuff. Hadde vært tøft om det skummet skikkelig.

EDIT: Da hadde jeg hatt lyst til å runke noen i dusjen. Med såpe. Herregud. (Jeg vet ikke hvor bra det hadde tatt seg ut å le høyt, da. xD)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Så sinnsykt skuff. Hadde vært tøft om det skummet skikkelig.

EDIT: Da hadde jeg hatt lyst til å runke noen i dusjen. Med såpe. Herregud. (Jeg vet ikke hvor bra det hadde tatt seg ut å le høyt, da. xD)

Menne alle atte altså, man kan vel klare å finne noen shampoer ol som skummer da. hmm.. ;) Skal teste noen og se hva jeg finner jeg pjusken... hehe

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
Men finnes det noe slags glidemiddel som skaper en varm og sensuell følelse (ja noe sånt..)? De jeg har testet er bare sånn vanlig typisk glidemiddel..

Spør på kondomeriet... Det finnes varmende kremer og oljer og det finnes de som gjør at det "prikker" :)

Lenke til kommentar
og litt on-topic: Jeg har enda ikke funnet noe shampo som skummer bra.

Prøv Zalo... Den skal jo ha bra nok PH for hendene så den kan ikke være så ille på kuken :hmm:

Mange bra vaskemidler som kan prøves, vet du. Nevner i fleng Krystal grønnsåpe, Jif, Salmi, Klorin, kaustisk soda ...

(conzeed: Nei, ikke prøv. De skummer ikke noe bra likevel, jeg bare tuller. :p )

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...