medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Motorolje Eller tran? Jeg blir kvalm Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det? nope.. ikke shampo heller. Det var da fælt så denne tråden ble populær da^^ Men altså, flytende melange ja hvorfor ikke.. sikkert morro å prøve Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) ... Endret 16. august 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det? nope.. ikke shampo heller. Det var da fælt så denne tråden ble populær da^^ Men altså, flytende melange ja hvorfor ikke.. sikkert morro å prøve Så sinnsykt skuff. Hadde vært tøft om det skummet skikkelig. EDIT: Da hadde jeg hatt lyst til å runke noen i dusjen. Med såpe. Herregud. (Jeg vet ikke hvor bra det hadde tatt seg ut å le høyt, da. xD) Endret 22. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det? nope.. ikke shampo heller. Så sinnsykt skuff. Hadde vært tøft om det skummet skikkelig. Skuff. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Så sinnsykt skuff. Hadde vært tøft om det skummet skikkelig.EDIT: Da hadde jeg hatt lyst til å runke noen i dusjen. Med såpe. Herregud. (Jeg vet ikke hvor bra det hadde tatt seg ut å le høyt, da. xD) Menne alle atte altså, man kan vel klare å finne noen shampoer ol som skummer da. hmm.. Skal teste noen og se hva jeg finner jeg pjusken... hehe Endret 23. oktober 2007 av conzeed Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om et par dager så poster conzeed i helse-forumet og klager på kløe og utslett på snabben etter å ha runka med alle såpene han fant. inkludert oppvaskpulver Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 hehe. Alt for at Eplefe sine lyster skal gå i oppfyllelse vet du Lars. Meeen kanskje jeg heller bare burde prøve shampo.. finnes sikkert noe som skumtilfredstiller hun^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg til rapporter, pjusken Herregud, du må huske å skrive ned merker og sånn Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 eplefe, er du jente? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Rebecca er jente ja Svarte for hun jeg^^ og litt on-topic: Jeg har enda ikke funnet noe shampo som skummer bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 og litt on-topic: Jeg har enda ikke funnet noe shampo som skummer bra. Prøv Zalo... Den skal jo ha bra nok PH for hendene så den kan ikke være så ille på kuken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Grønnsåpe generelt tror jeg ikke burde komme i nærheten av intime områder.. :\ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hva med hårshampo? de skal jo skumme mye Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Zalo ja.. skal se om jeg tør prøve den i dusjen etterpå da. hehe Men finnes det noe slags glidemiddel som skaper en varm og sensuell følelse (ja noe sånt..)? De jeg har testet er bare sånn vanlig typisk glidemiddel.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det finnes varmende glidemiddel, ja. Jeg har enda ikke funnet noe vannbasert (deprimerende nok) men jeg har funnet varmende med smak. Det er kos. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men finnes det noe slags glidemiddel som skaper en varm og sensuell følelse (ja noe sånt..)? De jeg har testet er bare sånn vanlig typisk glidemiddel.. Spør på kondomeriet... Det finnes varmende kremer og oljer og det finnes de som gjør at det "prikker" Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 og litt on-topic: Jeg har enda ikke funnet noe shampo som skummer bra. Prøv Zalo... Den skal jo ha bra nok PH for hendene så den kan ikke være så ille på kuken Mange bra vaskemidler som kan prøves, vet du. Nevner i fleng Krystal grønnsåpe, Jif, Salmi, Klorin, kaustisk soda ... (conzeed: Nei, ikke prøv. De skummer ikke noe bra likevel, jeg bare tuller. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg