medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 glidemiddel og olje er 5 ganger bedre enn tørre handa Mulig det Uansett, det er tungvint og bruke hendenne (hver gang jeg ser avataren din kunne jeg ønske at det var hun på bildet som satt å skrev ) Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hehe begynner og bli vant til og bruke hånda, når hun på bilde er gravid i 6 måned og lite lysten i senga Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hehe begynner og bli vant til og bruke hånda,når hun på bilde er gravid i 6 måned og lite lysten i senga Åhh, nå som jeg trodde jeg hadde funnet meg dame og gå på kino med Er snart en familie dere da? Fint og høre Si fra når du er nybakt far da Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Glidemiddel er for de som er (helt) omskjært. De fleste er ikke det, og de trenger friksjon for å dra forhuden fram og tilbake, så selv om det føles godt, hjelper det nok lite. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen typer glidemidder/oljer så blir det mye bedre å runke, men er nå ikke så ofte jeg bruker det. Blir bare mer kliss å tørke hånda etter treningen.. Lenke til kommentar
VistaHater Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hiv på noe Palmolive såpe! Hahaha :!: Eller Lano for liten og Lano for stor? Da er det et fett hvor stor penis du har! Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lano for stor for min del da Men er da ikke noe stress å bruke noe spytt eller glidemiddel en gang i mellom. Men altså.. såpe O.o ? vitsen med det egentlig..? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prøvde "me-so-horny-cream" engang, og joda var fett nok det, til en forandring, men bruker stort sett bare hånden her. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Skinnende ren, vel Hva er vitsen å ha sex når man skal være helt ren? man blir jo skitten og klissete på slutten uansett.. spesielt hvis man er gutt og holder på alene.. Endret 21. oktober 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skinnende ren, vel Hva er vitsen å ha sex når man skal være helt ren? man blir jo skitten og klissete på slutten uansett.. spesielt hvis man er gutt og holder på alene.. Da er det greit med kondom Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg prøvde ut Aloevera gell i går, funker flott Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Herregud... Jeg har problemer med å holde meg alvorlig i fysikktimene her Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Herregud... Jeg har problemer med å holde meg alvorlig i fysikktimene her Hehe, det er jo forståelig Du skjønner, tuben med krem sto der.. Og jeg husket denne tråden, og bestemte meg for og gjøre det slutt med kondomene mine, og heller prøve noe nytt.. So, move on guys! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns bare det blir glatt og mister friksjon og følelsen. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns bare det blir glatt og mister friksjon og følelsen. Friksjonen blir jo større ved bruk av glidemiddel da Følelsen blir støre den også, hos de fleste vertfall Hvilket glidemiddel var det du prøvde? Flytende Melange? :p Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvilket glidemiddel var det du prøvde? Flytende Melange? Åhgud, jeg lo.Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvilket glidemiddel var det du prøvde? Flytende Melange? Åhgud, jeg lo.Men dere, om dere bruker såpe. Skummer det? Såpe? Jeg har ikke prøvd det, men jeg kjenner liksom at det svir der nede her jeg sitter Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fyfaen, er det noen som faktisk gidder å tørr runke ? Ta å sleng en spøtt kladd på køllhue, gjør susen i 5min før du må ta et spøtt og et slikk igjen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fyfaen, er det noen som faktisk gidder å tørr runke ? Ta å sleng en spøtt kladd på køllhue, gjør susen i 5min før du må ta et spøtt og et slikk igjen Et slikk? Så det er det du driver med når du ikke sitter på diskusjon? Busted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg