AndersT2 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har fått ett lite problem. Jeg bestilte "Jack Ryan Collection" på HD DVD fra USA, som slippes den 25 oktober. Siden jeg ikke bor i USA, så sender DVD Pacific ut pakken før slipp dato. Noe som alltid egentlig er meget bra. Men denne gangen så har Paramount driti på draget som vi ser på godt norsk. De har gjort en feil med utgivelsen, hvor de enten har glemt å legge inn ekstra matrialet på diskene. Eller så har de brukt feil cover. Hvor det sies at de inneholder mye ekstra. Så Paramount gikk ut i dag å sa at de trekker tilbake alle versjonene for å fikse på dette. Uten å si om de skal lage nye covere eller nye disker. Så problemet mitt er enkelt. Siden mine er på vei i posten, og koster over 200,- så kommer det moms vedsiden av. Det er vel snakk om totalt rundt 300,- ekstra. Hvis jeg tar ut pakken, for så å returnere den, så må jeg betale momsen, samt retur frakt (får igjen 3.5 dollar for det), og vente til nye produkter er ute, for så å betale for momsen igjen. Hvis jeg ikke henter pakken. Hva skjer da? Vil DVD Pacific måtte betale straffe porto eller noe slikt?, eller sender posten det til meg? Eller hva skjer? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dem vil bli sendt tilbake til selger uansett... Kan være du må betale en liten sum for frakten tilbake... Ta kontakt med nettbutikken. Alltid det lureste fremfor å spørre her. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Den kom utatt igjennom posten. Så da var ikke det noe problem. Og det later til at Paramount kun kommer til å omgjøre coverene, så jeg beholder den i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå