Moff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Noen Som har lest tegneserien The league of Extraordinary Gentlemen av Alan Moore, tegnet av Kevin O'Neil ? Jeg har to albumer av det på norsk, men er usikker på om det finnes flere enn to ! De stemmer ikke med hverandre, og jeg syns jeg huske å ha sett et annerledes kover. Søkte litt rundt på bokkilden, men fant ikke noe særlig svar. Etter jeg leste disse ble jeg helt oppslukt ! Kjøpte filmen, ble skuffa.. Kjøpte mer ifra Allan More ( V for Vendetta, Watchmen ) og digger de ! Har nå også kjøpt "Doctor Jekyll and Mr. Hyde", "The invissible man", og "Allan Quatermain" ! Så finnes det flere av The league of Extraordinary Gentlemen tegneserien ? Noen som kan anbefale mer av Alan Moore ? Om noen vet om noen lignende filmer innefor temaet hadde det vært vel tatt i mod med noen anbefalninger også! Endret 18. oktober 2007 av Moff Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det Glade Vanvidd... historien om hvordan Jokern ble til i Batmanseriene! From Hell, du har kanskje sett filmen? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Bergtatt du også? Finnes 3stk i serien hittil tror jeg og en er underveis. http://en.wikipedia.org/wiki/The_League_of...inary_Gentlemen Har stort sett lest de samme av Alan Moore som deg, men tror "From Hell" også er verdt å sjekke ut. Endret 15. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bare slenger meg på denne tråden for å hylle Alan Moore. Har ikke så mye mer å bidra med, men to titler som ikke er nevnt her er Promethea og Swamp Thing. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 det Glade Vanvidd... historien om hvordan Jokern ble til i Batmanseriene!From Hell, du har kanskje sett filmen? Alle historier du leser om opphavet til Joker er bare piss er så langt fortalt 5 forsjellige historier.. alle er like rett og alle er like feil.. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Greit da har jeg snart lest ferdig del 2 i serien og kan definitivt si at det henger sammen. Jeg aner virkelig ikke hvilken utgave du kan fått tak i. Del 3 ble ikke sluppet før en måned etter du lagde dennne tråden som du tydeligvis har glemt. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Huh? Har League of.. del 3 kommet ut? (løpe til butiken i morgen) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Fikk du tak i 3 eren Monkeybuy ? er det denne ? Må bestille den på bokkilden eller noe siden det er 3 måneder siden den ble utgitt. Fant den ikke på Bokhandleren eller Narvesen. Er vel garantert på Outland. hvor jeg ikke har vert =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå