Gå til innhold

The league of Extraordinary Gentlemen - Alan More

Anbefalte innlegg

Noen Som har lest tegneserien The league of Extraordinary Gentlemen av Alan Moore, tegnet av Kevin O'Neil ? Jeg har to albumer av det på norsk, men er usikker på om det finnes flere enn to ! De stemmer ikke med hverandre, og jeg syns jeg huske å ha sett et annerledes kover. Søkte litt rundt på bokkilden, men fant ikke noe særlig svar.

Etter jeg leste disse ble jeg helt oppslukt ! Kjøpte filmen, ble skuffa.. Kjøpte mer ifra Allan More ( V for Vendetta, Watchmen ) og digger de ! Har nå også kjøpt "Doctor Jekyll and Mr. Hyde", "The invissible man", og "Allan Quatermain" !

Så finnes det flere av The league of Extraordinary Gentlemen tegneserien ? Noen som kan anbefale mer av Alan Moore ?

Om noen vet om noen lignende filmer innefor temaet hadde det vært vel tatt i mod med noen anbefalninger også!

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Greit da har jeg snart lest ferdig del 2 i serien og kan definitivt si at det henger sammen. Jeg aner virkelig ikke hvilken utgave du kan fått tak i. Del 3 ble ikke sluppet før en måned etter du lagde dennne tråden som du tydeligvis har glemt. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk du tak i 3 eren Monkeybuy ? :D

er det denne ?

Må bestille den på bokkilden eller noe siden det er 3 måneder siden den ble utgitt. Fant den ikke på Bokhandleren eller Narvesen. Er vel garantert på Outland. hvor jeg ikke har vert =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...