Gå til innhold

Har nokon erfaring med "Sandisk Sansa E280"

Anbefalte innlegg

post-101671-1192737573_thumb.jpg

Er modellel gammal og grå?

-Eller har den gode lyd

-kvalitet?

-godt grep?

-og ok tekst til sangane på skjermen?

-gode lyd?

Har nokon erfaring med den eller kjenner til modellen på eit vis? fordi eg syns dinna var billig gode plass med fint design

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Dårlig lyd, stappfull av bugs, gammel modell. Er vel et knippe fanboys her som liker den driten, fordi de aldri har prøvd noe annet. hadde den jeg og, gikk fort ut vinduet da jeg hadde noe å sammeligne med

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

tror ikke akkurat du trenger så god lydkvalitet, du virker på meg som en av de som tasser rundt med de ørepluggene som følger med splleren og tror det er makspotensialet, og da spiller det veldig liten rolle hvor ræva lyd spilleren gir, t.o.m sansaen holder

Lenke til kommentar
tror ikke akkurat du trenger så god lydkvalitet, du virker på meg som en av de som tasser rundt med de ørepluggene som følger med splleren og tror det er makspotensialet, og da spiller det veldig liten rolle hvor ræva lyd spilleren gir, t.o.m sansaen holder

du antyder meg feil..

eg bruker KOSS the plug. Dei har gode lyd! ikkje noko show off på meg nei.

lydkvaliteten er viktig for meg, eg meir eller mindre audiofil.

aldri brukt medfølgande øreplugga heller som du seier syger lydkvaliteten i dei vandlegvis

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ble ikke ThePlug slakta nord og ned?

-C-

heh jo, en av de billigste og simpleste IEMene på markedet... Vedkommende her har null peiling på hva han snakker om overhodet, tror ikke noen er veldig audiofile på forumet her og bra er det, for de er ofte blærete. Audiofilt nivå tilsvarer custom mold øreplugfger til en 3-4-5000+, hodetelefonforsterker og div, flacfiler el liknende. En ussel sansa mp3 spiller og koss the plug er ikke engang hifi, ffs det er under hva som er normalt for folk å bruke (ipod og portapro). Jaja, another one for gullkorndelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...