IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har fortsatt det gode gamle MGS til ps1,MEN eg finner ikke cd2 er det noen som vet om noen plasser eg kan få tak i spillet nå? Er jo gammelt eg vet det men.... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 SOrry, vet ikke. Men jeg husker demoen til dette spillet, var med i et sånn PS1-magasin. Kvelte folk hele tiden, det var driitkult Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jaaa..hehe...så idiot at eg ikke finner cd2 lenger....ARGHHH Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg kjøpte et brukt fra amazon.co.uk for 5 pund + frakt eller noe.. tror utlandet er din eneste mulighet, men så lenge prisen er under 200kr er det null mva på produktet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Beste sjansen er nok Ebay.com Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 eller får du gå for twin snakes til gamecube, .. I prefer the original on the ps1 Lenke til kommentar
furu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Du har pm Endret 18. oktober 2007 av furu Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 eller får du gå for twin snakes til gamecube, .. I prefer the original on the ps1 Du tuller vel nå? MGS1 er jo konge det seff, men det går ikke an å ikke like ti ganger bedre grafikk, 1. personssikte? (og sikkert flere ting jeg ikke kommer på) @ Trådstarter: Har du Wii eller Gamecube, kjøp Twin Snakes. Veldig god remake av et fantastisk spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå