Runebassen Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : /Jo, men platen vil komme opp som "Mixed media disc". Selve demoen vil legge seg der du vanligvis finner demoer. Joda, sjekket der, men fant den ikke der. Skal sies at jeg bare høyreklikka på ISO-fila og valgte send til CD-RW og CD-en ble brent i Windows Du må bruke Nero, Imgburn eller et annet brenneprogram! Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) - Lyden som kommer når man bommer på en note høres ut som et kassaapparat - hva faen? Håper dette blir byttet i den endelige versjonen. Foretrekker "ploing" som kommer i GH2.Får heller ikke like stor følelse av å spille selve musikken, føler litt at jeg spiller oppå musikken men dette kan ha sammenheng med at låtene ikke er allverden eller at det er lenge siden jeg har spilt GH2 nå. Hvorvidt Neversoft klarer å bygge videre på GH-serien i forhold til Harmonix er jo én svær grunn til å være skeptisk, men det er lov å håpe, synes jeg. Dessuten kan det hende det er en eller annen dum forsinkelse i gitaren som vil balansere spillingen og følelsen om den ikke satt helt. Jeg har fortsatt ikke prøvd demoen, så jeg har kanskje ikke så mye å si. "Ploing" var litt morsom (og litt overdreven ), synes det var godt gjort av Harmonix å ikke la den lyden bli for repeterende etterhvert. Neversoft ville vel skape en endring, til lite/ingen nytte. Edit: Endret RedOctane til Harmonix. Endret 24. oktober 2007 av Nuust Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 - Lyden som kommer når man bommer på en note høres ut som et kassaapparat - hva faen? Håper dette blir byttet i den endelige versjonen. Foretrekker "ploing" som kommer i GH2.Får heller ikke like stor følelse av å spille selve musikken, føler litt at jeg spiller oppå musikken men dette kan ha sammenheng med at låtene ikke er allverden eller at det er lenge siden jeg har spilt GH2 nå. Hvorvidt Neversoft klarer å bygge videre på GH-serien i forhold til RedOctane er jo én svær grunn til å være skeptisk, men det er lov å håpe, synes jeg. Dessuten kan det hende det er en eller annen dum forsinkelse i gitaren som vil balansere spillingen og følelsen om den ikke satt helt. Spør deg selv, ville det ikke vært et lite dumt trekk å slippe ut et GH hvor sangene ikke er i sync? Sangene er 100% tight, og spillet er utrolig balansert! HOPO-systemet er blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Her er jeg rett og slett bare kritisk. Hvorfor kan ikke GH plutselig komme ut av sync? Dessuten er det ikke selve sangene jeg snakker om. Jeg kan ikke vite om gitaren(e) denne gangen fungerer like godt som den forrige? Eller at kanskje Neversoft ikke velger å legge vekt på GH2-gitarene (jeg vet ikke om de har uttalt seg om dette), men heller å la den nye gitaren være i balanse med det nye spillet. Det er bemerkelsesverdig at det er nye utviklere både for spillet og de gitarene. Dog, min skepsis kom ut av min egen tolkning av GangsterPandas synspunkter om demoen. Endret 24. oktober 2007 av Nuust Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns faktisk alt virker mer presist.. Bare det å bla i menyene med Gitaren virker kjappere. I selve sangene syns jeg også at det var bedre en GH2. Klarer ikke helt sette fingen på det, men det virker med nøyaktig alt i sammen. Uten om det må jeg si at alt også virker litt "billigere". F.eks de forskjellige knappene som skal forestille knappene til gitaren. Eller når du bruker "whammybaren" som så ganske simpelt ut.. Prøvde også litt "Guitar-battle" på practice eller hvor det var.. Ga ikke noe særlig mer inntrykk en det jeg har sett på filmen rundt på nettet, men tror det kan bli ganske morsomt mot en kompis! Alt i alt så er jeg veldig fornøyd. Jeg gleder meg noe helt utrolig mye til fullversjonen! Det er såpass mangen god-sanger at jeg kan ikke bli skuffet uansett.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er veldig klar til ROCK n ROLL med 3'a Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 må si at demoen var gøy, GH2 gitaren funker fint i demoen, så kanskje det blir mulig at jeg kjøper inn det spillet, blir dyrt år og neste for xbox-spill, er så mange spill jeg vil ha for tiden... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok, jeg har en gitar til 360. Og så skal jeg kjøpe Gh3 med trådløs. Aner dere om det går an å bruke en av disse i rock band som bass gitar? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 X-ploreren skal fungere fint med Rock Band. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Activision just announced their Xbox Live plans for Guitar Hero III's release and also confirmed that a demo will be released to the XBLM tomorrow morning for those who aren't all about burning a CD. GHIII Weekend revealed, demo releases tomorrow Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok, X-ploreren skal fungere? Kva med den nye trådløse til GH3? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Activision just announced their Xbox Live plans for Guitar Hero III's release and also confirmed that a demo will be released to the XBLM tomorrow morning for those who aren't all about burning a CD. GHIII Weekend revealed, demo releases tomorrow Dette var herlig nytt for meg, laster ned nå Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har ikke gitaren jeg, venter til den trådløse kommer.. Greier Scorpion sangen på expert da :!: med kontrollern, burde kanskje ikke vende meg til å bruke den hehe. Men hva skal man gjøre uten gitaren hehe? Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 hehe, co-op er morro Men noen av sangene er temmelig vanskelige i forhold til GH2. Medium er ikke like lett som det er på GH2, vi klarte faktisk å feile et par av sangene mens vi spilte gjennom de(30stk eller hva det er i co-op "karrieren").. på MEDIUM?! Gleder meg som en unge til å få det på xbox med høyere oppløsning og trådløse gitarer! Jeg skal spille Hills of Dover til jeg dævver Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 hehe, co-op er morro Men noen av sangene er temmelig vanskelige i forhold til GH2. Medium er ikke like lett som det er på GH2, vi klarte faktisk å feile et par av sangene mens vi spilte gjennom de(30stk eller hva det er i co-op "karrieren").. på MEDIUM?! Gleder meg som en unge til å få det på xbox med høyere oppløsning og trådløse gitarer! Jeg skal spille Hills of Dover til jeg dævver Det er bra visst sangane er blitt litt banskligare då, sånn at dei som har runda GH2 på expert får litt meir glede ut av det Lenke til kommentar
Slettet_bruker Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor laster man ned gitaren? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor laster man ned gitaren? Ring MS-kundeservice, så spør du om nedlastingskoden. Da er det bare å skrive inn den, og laste ned. Du må regne med å åpne Xboxen, iogmed at gitaren er av større fysisk størrelse enn maskinen. Lykke til. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor laster man ned gitaren? Håper det var ironi.. Lenke til kommentar
Slettet_bruker Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor laster man ned gitaren? Håper det var ironi.. Nei jøss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå