Alex ws Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har spilt den ferdige versjonen av spillet, og etter beskrivelsen din å dømme, så er det slik der og. Er enig med deg da, whammy-effekten er ikke spesielt stilig. Den ser bare simpel og billig ut. I det hele tatt skulle jeg ønske gitarnakken var renere og mer oversiktelig ala den i rockband. Og star-power-meteret er mindre oversiktelig når det måles i små "bulker". Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Måtte nesten teste det, selv om jeg ikke eier gitar til 360. Var litt bedre grafikk enn på Ps2 gitt! :!: Var skikkelig jævlig å bruke kontrolleren da. Gitaren er 99% av gleden, som sagt før. Gleder meg til fullspillet! Blir vel å kjøpe til Ps3 for meg, siden jeg har GH, GH2 og 80's på den, og jeg håper virkelig spilla fungerer med den nye gitaren, ellers blir det krampegråt inn i neste århundre. (Er det bare meg eller spilles gitarlyden myyye høyere når man bruker starpower?) Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes de bare har gjort hele HUD'en mere "brukervanskelig". Rotete, altfor mye grafikk og tull, og så smått. Hele effekten når man løfter gitaren er også borte. Begynner bare å gnistre. Virker så tamt dette her!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 En Megaupload-link her med veldig bra speed: http://www.megaupload.com/?d=5OX44D2U Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Eg synst ikkje det virka tamt her iallfall!! 3 av dei 5 sangane rocka skikelig, og kan nesten ikkje vente til å spele One Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : / Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Du må vel brenne det ut som et image? Jeg brukte nero, gikk inn på backup menyen og valgte "burn image" funksjonen.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Så det er ikke slik at man plutselig blir "baned" fra LIVE om man tester denne? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo snakk om ein demo, kvifor skal man bli banne for det? Forresten, så synst eg at soloane virka meir naturlig i 3'rn Btw, nokon som har greit "The metal" på expert? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenkte mer på at jeg ikke har sett noe offisielt fra utgiver, demoen var vell opprinelig på et annet spill(?), samt at dette her er jo ikke akkuratt den vanligste måten å få demoer på 360`en.. Men jeg klarer ikke vente, jeg har lastet den ned.. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 Er gitaren trådløs til 360? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Til Guitar Hero 3, ja Nokon som har greid "The metall" på expert? Endret 21. oktober 2007 av rEaliTY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : /Jo, men platen vil komme opp som "Mixed media disc". Selve demoen vil legge seg der du vanligvis finner demoer. Så det er ikke slik at man plutselig blir "baned" fra LIVE om man tester denne?Ser ingen grunn til det, er man nervøs for dette så ta å spill med en offline konto. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hallo, Har nettopp lastet ned GH3 demo. Men får den ikke inn. Har brent den på en vanlig CD-R plate. Når eg setter cden inne boxen så kommer det Mixed Media Disc. Har prøvd å lette på harddisk og Demo. Men finner den ikke. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hallo, Har nettopp lastet ned GH3 demo. Men får den ikke inn. Har brent den på en vanlig CD-R plate. Når eg setter cden inne boxen så kommer det Mixed Media Disc. Har prøvd å lette på harddisk og Demo. Men finner den ikke. Veit ikkje om du har gjort dette, ,men du må brenne iso fila som eit image, ikkje bare kopiere den på platen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan gjør man det? Er ikke den skarpeste på dette feltet:) Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan gjør man det? Er ikke den skarpeste på dette feltet:) trykk på "burn image..." hvis du har nero på PC din. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjapp DL her: http://www.multigamer.no/artikkel/guitar_hero_iii_demo_dato Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Må si jeg ble veldig skuffet over grafikken på menyene og slikt. Dette var èn karakter ned i mine øyne. Derimot så var musikken bra, og helversjonen lover jo masse bra låter. Men huff så grell grafikk. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : /Jo, men platen vil komme opp som "Mixed media disc". Selve demoen vil legge seg der du vanligvis finner demoer. Joda, sjekket der, men fant den ikke der. Skal sies at jeg bare høyreklikka på ISO-fila og valgte send til CD-RW og CD-en ble brent i Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå