Gå til innhold

Last ned Guitar Hero 3-demo her!

razh0r

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt den ferdige versjonen av spillet, og etter beskrivelsen din å dømme, så er det slik der og. Er enig med deg da, whammy-effekten er ikke spesielt stilig. Den ser bare simpel og billig ut. I det hele tatt skulle jeg ønske gitarnakken var renere og mer oversiktelig ala den i rockband. Og star-power-meteret er mindre oversiktelig når det måles i små "bulker".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte nesten teste det, selv om jeg ikke eier gitar til 360. Var litt bedre grafikk enn på Ps2 gitt! :!:

Var skikkelig jævlig å bruke kontrolleren da. Gitaren er 99% av gleden, som sagt før. Gleder meg til fullspillet!

Blir vel å kjøpe til Ps3 for meg, siden jeg har GH, GH2 og 80's på den, og jeg håper virkelig spilla fungerer med den nye gitaren, ellers blir det krampegråt inn i neste århundre.

(Er det bare meg eller spilles gitarlyden myyye høyere når man bruker starpower?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : /
Jo, men platen vil komme opp som "Mixed media disc". Selve demoen vil legge seg der du vanligvis finner demoer. :)

Så det er ikke slik at man plutselig blir "baned" fra LIVE om man tester denne?
Ser ingen grunn til det, er man nervøs for dette så ta å spill med en offline konto.
Lenke til kommentar
Hallo, Har nettopp lastet ned GH3 demo. Men får den ikke inn. Har brent den på en vanlig CD-R plate. Når eg setter cden inne boxen så kommer det Mixed Media Disc. Har prøvd å lette på harddisk og Demo. Men finner den ikke.

Veit ikkje om du har gjort dette, ,men du må brenne iso fila som eit image, ikkje bare kopiere den på platen.

Lenke til kommentar
Demoen kommer ikke opp på Xboxen hos meg, var det ikke bare å brenne ISO-filen på en CD-R-plate da? : /
Jo, men platen vil komme opp som "Mixed media disc". Selve demoen vil legge seg der du vanligvis finner demoer. :)

Joda, sjekket der, men fant den ikke der. Skal sies at jeg bare høyreklikka på ISO-fila og valgte send til CD-RW og CD-en ble brent i Windows
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...