Siggen_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, er det noen her som vet hvordan slette en programlogg? Jeg har forstått det sånn at alle program har en logg fil eller en annen fil lagret i c:/windows, disse filene kan jo eventuelt vise når og hva du har brukt programmet til. Jeg vil gjerne kvitte meg med disse filene, jeg har avinstallert det aktuelle programmet, men det skal visstnok enda være mulig å hente opp en logg over dette. Jeg har lyst å slette slike filer som viser hva pc-en og programmer er brukt til. Kjører daglig CCleaner men det hjelper ikke? Noen forslag, kan godt være et program har hørt om filewasher men vet ikke hva det går ut på. Takk for all nyttig hjelp Lenke til kommentar
krize Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er vel en fordel å skrive hva program som du skal fjerne loggen til ? Lenke til kommentar
Siggen_ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er vel en fordel å skrive hva program som du skal fjerne loggen til ? Jo vil egentlig ha generelt på alle programmer men intelli admin no :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå