flowerpie Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. En god venn av meg har en bærbar pc av typen IBM Lenovo z61m. En skikkelig dritt-pc med andre ord:) Vi skal kjøpe både RAM og muligens et skjermkort til PC-en slik at den kan fungere litt bedre til spilling og slikt. Det jeg lurte på er om det mulig å sette inn et skjermkort i slike bærbare PC-er. For tiden har han kun en integrert løsning (intel crap). Hvis det er mulig, hva slags 'type' skjermkort kan man bruke? Søkte på forumet om dette, men fant ingenting Evig takknemlig hvis noen kan svare på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror ikke det går ann å bytte skjermkort i bærbarene, hvis jeg ikke tar feil så er de festet permanent. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En rekke nyere bærbare har mulighet for skifting av skjermkort. Trådstarters påstand om at lenovo er en "dritt-pc" stemmer ikke. Denne tilhører en serie som er velkjent for å være solid bygget både med hensyn til elektonikk , skerm og "kasse". Men maskinserien er primært beregnet på bedriftsmarkedet og ikke spillmarkedet. Dermed er det andre bhov som skal dekeks og det dekker thinkpad serien bra. Se omtale fra 2006: http://www.notebookreview.com/default.asp?...w=ThinkPad+Z61m For å kunne si mer om denne maskinens muligheter må du oppgi modellnummeret. www.lenovo.com opererer med 7 forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå