Kontorstol Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, installerte nettopp vista home preminum på min bærbare Toshiba Satellite A200, men kommer ikke på nett (trådløst) med den... Det som er galt er at jeg ikke klarer å slå på det trådløse nettverke (Det som slår seg på får jeg trykker FN + F8) Det trådløse nettverket fungerte fint tidligere i dag med Ubuntu 7.04... Er det mulig å slå på det trådløse nettverket uten å trykke FN + F8? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Prøvde å formatere for å se om det var noen drivere som ikke kom med, men ingen forbedring... Noen som har noen formening om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Buker nå kablet nettverk på maskinen.. Dette kommer opp: Som sagt så hjelper det ikke å trykke på tastkombinasjonen, og jeg har ingen anelse om hva som kan være galt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå gir jeg snart opp! Har gjort alt tenkelig men ingen ting hjelper! Har oppdatert alle drivere, emn det hjalp ikke Jeg må ha trådløst nett til tirsdag, så vær så snill og hjelp Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Bump! Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå