Baardson Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen erfaring med disse pærene noen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Styr unna! Kjøpte en del slike H7-pærer, de holder bare noen uker. En pære eksploderte etter noen dager, og spredte masse små blå glasspartikler i lamphuset, som pga varmen brente seg inn i glass (plast) og reflektor. Har også prøvd Biltema H7-pærer, de holder også svært kort tid. Har ikke prøvd annet enn H7, vet ikke om andre er bedre. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har hatt fire sånne pærer i drift i MC i et par års tid. Ikke noen problemer med dem. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Eksploderer!!!! gurimalla! Det må jeg si. Hmm-har du sjekket spenningen på bilen din? Hvis det hadde skjedd meg ville jeg reist opp og krevd erstatning for reparasjon av lyktene! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har prøvd dem problemet var at dem lyste ektremt gult og veldig dårlig lysstyrke. Da blir navnet Mega Blue missvisende.. Kjøp philips eller exenon kit(ikke helt lovelig da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Eksploderer!! gurimalla! Det må jeg si. Hmm-har du sjekket spenningen på bilen din? Hvis det hadde skjedd meg ville jeg reist opp og krevd erstatning for reparasjon av lyktene! Spenningen min (eller bilens da ) er helt fin, ingen andre pærer går ofte, og andre merker H7-pærer holder også lenge. Bruker Osram, Philips eller GE standard H7/55W. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) På min motorsykkel hadde jeg en pære som het Osram sky blue els no sånt, den pra var jeg sykt fornøyd med, men på service skiftet det den ut merka ikke detta før ett par dager seinere, ser tøft ut og gir mye bedre lys på kvelden har ikke erfaring med biltema pærer, men antar at man får det man betaler for Endret 18. oktober 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Höen Xenonmatch... Bildet ljuger litt.. Er blåere too the eye. Endret 18. oktober 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ikke kjøp, varer bare 1/5 av tiden Phillips og Osram klarer og lyser drit dårlig, selv de med 100 watt lyser kjempe dårlig sammenlignet med helt vanlige std pærer på 55 watt. Har selv brukt de i tåkelys, kjørelys og fjernlys og bare møkk alt sammen. har Phillips nå og fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har hatt H1 og H3 lenge uten at de har sluttet å virke Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kjøpte et sett for et år siden, og de holdt knapt en og en halv måned. De to pærene gikk med under en ukes mellomrom. De lyste nok noe bedre, men det hjelper ikke når de ikke varer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har hatt H1 og H3 lenge uten at de har sluttet å virke Kanskje du har for lav ladespenning? Eller så kan det være at det er kun H7 som er dårlige (nærlysene i Astra-G). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) jeg hadde slike, både i tusemetere og hovedlys (100 watt) de lyste ikke noe bedre, men likt som de andre som jeg bytta de ut med.. men de fungerte hele vinteren igjennom uten eksplosjoner og div som folk prater om her Endret 19. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Pærer til bilen er noe jeg aldri vil kjøpe på Biltema. Kjedelig nok å skifte om en skal gjøre det så ofte. Her er merkevarer verdt pengene sine. Kjedelig å miste lys til stadighet når en er ute å kjører. Spesielt i det halvåret vi er inne i nå. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) jeg mista ikke et eneste lys jeg.. hadde 100w biltema pærer både i hovedlys og 3 tusenmetere. hadde det fra vinteren starta til utpå våren. ikke en eneste pære gikk men kjøpte de fordi det var så utrolig billig. var mega blue 100w H4 og H7 Endret 19. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare husk på at de 100W pære kan ødlegge lykter pga varmen (reflektrorer osv). Dessuten er de 100w pærene ikke ce godkjente, og ikke lov å bruke. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Bare husk på at de 100W pære kan ødlegge lykter pga varmen (reflektrorer osv). Dessuten er de 100w pærene ikke ce godkjente, og ikke lov å bruke. kommer ann på størrelsen på lykta/reflektoren, jeg brukte de i en volvo 760, å det gikk helt fint Endret 20. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå