Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke forelsket enda. Homofil da?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 15 år som ikke har vært forelsket enda.. vet ikke hvordan det føles! vil være dette...Når man er glad i noen hvordan føles dette? Jeg vil høre hvordan det er å være forelsket og hvorfor ikke jeg har vært dette enda? Er jeg homofil om jeg ikke har vært det enda? Jeg er ihvertfall ikke homoseksuell siden jeg tenner på jenter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Qualbeen sa, hvis du ikke har vært forelska i det hele tatt så betyr det nok ikke at du er homo! :p Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med å bli forelska, men det er noe som bare skjer.

Jeg kan ikke si at jeg har vært forelska i noen ennå, det er noe som er så større enn å like noen eller være glad i noen. Mange har misforstått ordet forelsket, hvis du spør meg. For personlig syns jeg at det er vanskelig å forelske seg i noen du ikke kjenner så godt

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Trudde man forelska seg i den "riktige legningen" når man gikk langt nede på barneskolen jeg.. Det gjorde i alle fall jeg og alle i klassen min. Var det aldri noe snakk om "hvem er du forelska i"-opplegg på barneskolen..?

Du merker når du er forelska, det kan jeg si det.

-Kribler i kroppen når du er med personen.

-Skulle ønske du kunne kysse denne personen.

-Skulle ønske du var sammen med denne personen.

-Du tenker på denne personen heletia.

Men, kommer ann på hvor sterk forelskelsen er også, noenganger så kan jeg føle meg litt forelska i en person jeg omtrent ikke kjenner. Dette går som regel over dagen etter. Andre ganger blir man forelska i flere måneder og føler seg helt tapt fordi man ikke har "fått" den personen man er forelska i. (Er noe dritt, vær glad at du ikke har vært forelska, huff)

Lenke til kommentar
Første gangen jeg ble forelsket, var jeg 17 år. Du har ingenting å bekymre deg over. :)

Kis i klassen sier han aldri har følt forelskesfølelsen, og han er på jenter hele tiden.

Sånn var jeg hele ungdomskolen. Var skikkelig drittsekk jeg da men... Var en som var helt betatt av meg to år på ungdomskolen. Jeg følte ingenting. Og holdt på med andre så fort ho snudde ryggen.

Det forandret seg heldigvis da jeg vokste opp.

Lenke til kommentar
Første gangen jeg ble forelsket, var jeg 17 år. Du har ingenting å bekymre deg over. :)

Kis i klassen sier han aldri har følt forelskesfølelsen, og han er på jenter hele tiden.

Sånn var jeg hele ungdomskolen. Var skikkelig drittsekk jeg da men... Var en som var helt betatt av meg to år på ungdomskolen. Jeg følte ingenting. Og holdt på med andre så fort ho snudde ryggen.

Så nå ser hun på mens du holder på med andre? :D

Tror ikke trådstarter har noe å engste seg for. 15 år er tross alt veldig ungt.

Lenke til kommentar

Så nå ser hun på mens du holder på med andre? :D

Tror ikke trådstarter har noe å engste seg for. 15 år er tross alt veldig ungt.

Håper det var en spøk? :p

Det jeg ville frem til, er at jeg ikke er sånn lenger.

Lenke til kommentar

Kan nok ikke si sikkert om du er homo eller ikke.

Jeg har bare vært forelska to ganger i livet. Jeg veit med meg selv at jeg har vanskelig for å få sterke følelser for ei jente, men når det kommer er det kanon.

Når det er sagt er det lettere å finne ei jente jeg blir betatt av, altså mer enn seksuelt tiltrukket. Skjer allikevel ikke ofte det heller. Tror forelskelsen kommer når man har drivi på en stund med prating eller annet. Det gjelder iallfall for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...