Gå til innhold

Tips til hvor å reise?

Litek89

Anbefalte innlegg

Tur en

Hei. Jeg skal ha to turer de neste to årene. Den første blir før/etter fellesferien, det blir en fin liten heisatur med noen kompiser der fyll, damer, morro osv. selvsagt står i sentrum ^^ Jeg er 18 og er den yngste i gjengen. Jeg har ingen ide overhodet hvor jeg skal, noen som kan anbefale et bra sted til en OK penge(altså ikke det billigste aka. sunny beach og ikke svindyrt heller)?. Bra hotell osv. er viktig for meg så er rundt 4 stjerner som var tanken. Tenker på å bestille alt selv, vil gjerne kommer unna charterhotellene siden jeg har litt vel anstrengt forhold til de.

Tur to

Så skal jeg i begynnelsen av 2009. Januar/Februar/Mars eller slutten September/Oktober/November/Desember også en tur uten kompiser. Bare rolig og avslappet, ikke aleine selvfølegelig :whistle::)

Den siste turen der er penger ikke et tema. Selvfølgelig abu dabi og slikt er litt for dyrt. Men vi forventer å brenne av 60-70 000 pr pers. totalt sett. Har tenkt litt på 1 uke på safari i Tanzania og 1 uke med roligheter på Zanzibar/Seychellen evt. Pamba Island utenfor Zanzibar Fundu Lagoon er det eneste hotellet på øyen for hva jeg vet :)

Men noe i den stilen. Hvor det er i verden er ikke viktig, men en uke med safari/opplevelser også en uke med bare å ta det rolig er hva jeg har i tankene.

Har vært på ferie med 1 uke safari i Kenya også 1 uke med strandferie i mombasa i Kenya. Var veldig fint og kan gjerne gjenta seg. Hvis noen evt. har erfaring fra kongo/angola eller andre afrikanske land der det er mulig med safari.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...