Carny Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er rimelig grønn på området, men etter hva jeg har forstått skal det ikke være noe problem å skifte ram. Problemet mitt er å klare å navigere meg fram til rett type ram. Dette er hva jeg har funnet ut så langt fra asus sine sider (men det sier meg dessverre ingenting...) DDR2 533/667MHz SDRAM, 2x SO-DIMM socket expandable to 2GB Hentet fra http://no.asus.com/products.aspx?l1=5&...amp;modelmenu=2 Betyr det at jeg kan ha 2 minnebrikker på 2GB hver eller må det være 2 av 1024GB? Håper noen hjelpsomme sjeler kan hjelpe meg med dette! Mvh Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du kan maks ha 2GB ram som jeg har skjønt. Alternativer: 1x2 GB 2x1Gb. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Du kan maks ha 2GB ram som jeg har skjønt. Alternativer: 1x2 GB 2x1Gb. Ja...naturligvis, hehe... Men jeg ser jeg var noe uklar i spørsmålet mitt. Jeg har problemer med ånavigere meg fram tilden type ram jeg trenger i "prisguiden". Så om noen kunne hjelpe meg med det hadde jeg satt stor pris på det! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå