Gå til innhold

Power indicator problem!

DJMartin

Anbefalte innlegg

Hei, dette er en hastesak, så jeg hadde satt utrolig stor pris på om dere kunne hjelpe meg!

Jeg har byttet PSU på min selvbygde datamaskin, se siggen for spesifikasjoner.

Før så hadde jeg en MIST 500w ver.2. Nå har jeg en MIST 500w ver.3.

Men når jeg nå starter datamaskinen får jeg denne feilmeldingen:

zsirxbydhj.jpg

Fakta for å hjelpe feilsøkingen:

Jeg har nullstilt BIOS når jeg bytta PSU (kan det være noe her?)

Skjermkortet har sin egen strømkabel fra PSU-en, deler ikke med noe annet.

Skjermkortet hadde egentlig sin egen vifte, men har byttet den med en Zalman som tar strøm fra hovedkortet.

Tusen hjertelig takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass på at skjermkortet og strømpluggen i skjermkortet sitter ordentlig i. Selv om du får denne meldingen så bør det være mulig å bruke PC-en, såvidt jeg kan huske klokkes skjermkortet ned slik at det blir ubrukelig til spilling, men vanlig windows-bruk bør gå helt fint.

Lenke til kommentar
Når du var på DI regner jeg med at du kjøpte en ekstra harddisk, og at du ble så ivrig under monteringen av den slik at du glemte du å koble strøm til skjermkortet....

Hehe, nei ellers ville jeg vel ikke ha fått noe bilde i det hele tatt:P Men har lastet ned alle de nye driverne, og da ble faktisk oppløsningen satt opp til maks, nå er det bare det stygge vinduet som kommer. Skjermkortet og kabelen til PCU vifta bruker ikke samme kabel ikke sant? Ellers så kand et jo være at jeg har kobla feil...

Og ja, jeg kan være enig at DI har tatt seg godt betalt, men det var en egen "haste avgift" som jeg måtte betale...

Når jeg trykker ok, så skjer det ingen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...