Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med nettverk i XP

Anbefalte innlegg

Har nettopp installert Xp på nytt på ein bærbar. Men no kjem eg ikkje lenger inn på denne via nettverket frå ein stasjoner pc, som også har Xp.

Får følgande melding når eg skriv \\laptop i explorer på den stasjonære:

"

\\laptop is not accessible. You might not have permission to use this network resource. Contact the administrator o this server to find out if you have access permissios.

Logon failure: the user has not been granted the requested logon type at this computer.

"

Kva er feil?

NewShuttle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har åpna for deling av filer ja.

Navnet er korrekt... har prøvd med ip også. Får svar når eg pingar laptop. Og eg finn også laptop ved å søka etter datamaskiner på nettverket. Problemet er når eg prøver å gå inn på datamaskinen...

Satt opp nettverket riktig? Trur det kan i alle fall gå på internett og alt frå den bærbare. Og den bærbare har ingen problemer med å gå inn delte mapper på min stasjonære maskin...

Merkelige greier...

Endret av NewShuttle
Lenke til kommentar

Start -> Kjør -> gpedit.msc -> Computer Configuration -> Windows Settings -> Local Policies -> User Rights Assignment.

Bla deg nedover til du finner "Deny access to this computer from the network".

Der kan du godt fjerne alle gruppene som er nevnt.eventuelt prøve deg frem med å ta vekk en og en

Merk: Avsnittet over virker ikke alltid på alle maskiner, da det også kan være registerfeil som forårsaker problemet, men det skader absolutt ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Under user rights assignment låg berre Guest og den Help-useren. Fjerna dei men hjalp ikkje. Dvs. no får eg først sjangsen til å skrive inn brukar og passord. Det har eg ikkje kunna tidlegare. Men kjem ikkje vidare, viss eg bruker Guest eller Admin med adminpass eller innlagt brukar med brukarpass får eg samme feilmelding som tidlegare...

Slo av heile brannmuren midlertidig... hjalp ikkje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...