Abnorm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så nettopp det hadde kommet noen nye Matrox kort og fikk en liten følelse av at disse ville passe mitt bruk. Jeg jakter et kort som er støy svakt (uten vifte) og samtidig støtter tre skjermer. Korte skal ikke brukes til 3D. Jobber med musikk, å korte skal kun vise ulike programmer over tre skjermer (f.eks Cubase). Lenke til kommentar
peiper Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så nettopp det hadde kommet noen nye Matrox kort og fikk en liten følelse av at disse ville passe mitt bruk. Jeg jakter et kort som er støy svakt (uten vifte) og samtidig støtter tre skjermer. Korte skal ikke brukes til 3D. Jobber med musikk, å korte skal kun vise ulike programmer over tre skjermer (f.eks Cubase). Absolutt. ATI og Nvidia har også kort som støtter 4 skjermer, men jeg mener helt klart at de er dyrere. MV serien til ATI og FX serien til Nvidia. Sjekk på Matrox sine sider. De har en oversikt/matrise som viser hvor mange skjermer, og hvilke typer skjermer, du kan benytte på de forskjellige kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå