TheNarsissist Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei jeg har tenkt til og kjøpe meg en ny sykkel til sån freeride sykling dra på hjulet skogen rampe stoppi osv men trenger tips om ossen sykkel gi meg gjerne en link til sida hvor dem selger sykkelen dere anbefaler, maks pris 5000 kan strekke meg til 6000.Ps er 13 år og ca 1,50 høy veier ca 40kg Endret 18. oktober 2007 av andersio Lenke til kommentar
sanojonas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei jeg har tenkt til og kjøpe meg en ny sykkel til sån freeride sykling dra på hjulet skogen rampe stoppi osv men trenger tips om ossen sykkel gi meg gjerne en link til sida hvor dem selger sykkelen dere anbefaler,maks pris 5000 kan strekke meg til 6000.Ps er 13 år og ca 1,50 høy veier ca 40kg Jeg har en freride ramme og en 100mm gaffel og et par skivebremser.. PM vis du er interissert. Lenke til kommentar
Disco- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisann, er ikke en veldig aktiv freeride sykler, men har da hatt et par dirt sykler.. hvis du er nybegynner å vil ha en dirtsykkel, så anbefaler jeg faktisk hard rocx pepper med small ramme. Den er grei i pris, og en veldig bra begynnersykkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå