Mompen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Funka bra det her Forslag til løsning? Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har ikke hørt noe om problemet, nå har vi like skjermkort, bare at du kjører 2 i sli hvor jeg bare har 1. Kanskje HGL har problemer med SLI og AA? Som nevnt så prøvde jeg spillet båd med og uten SLI aktivert, så tror ikke det er det som er problemet. Jeg skal ha alt av de nyeste driverne etc, så syntes det er litt rart. Men selvom jeg skrudde av AA så syntes jeg ikke det ble noe stygt av den grunn. Nå har jeg påtvunget AA i nVidia kontrollpanelet, så har vel noe med det å gjøre...? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå har jeg påtvunget AA i nVidia kontrollpanelet, så har vel noe med det å gjøre...? Kanskje det at du hadde påtvunget AA i kontrollpanelet samt i spillet?(hvis du hadde det) så kanskje det ble en kollisjon mellom de? Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje det at du hadde påtvunget AA i kontrollpanelet samt i spillet?(hvis du hadde det) så kanskje det ble en kollisjon mellom de? Det kan godt være...Har ikke peiling Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Funka bra det her Forslag til løsning? Har du SP2? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hm, rimelig sikker på at det ikke er lagt inn, av en eller annen grunn... Laster ned og legger inn og prøver igjen da Takk for svar. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) hm spillte nett gjennom demoen av hellgate.. hadde store forhåpninger og håper ikke dette rælet representerer det ferdige spillet. Liker veldig godt måten skills og rollespillelementet er integrert i spillet.. men 1. omgivelsene var bittesmå områder, får inntrykk av at en er 10 år tilbake i tid i utvikling.. 2. grafikken var tragisk, men det kan jeg absolutt leve med, spiller feks planescape for tiden 3. Copy-paste-copy-paste-copy-paste, veldig lite variasjon i designet 4. Vansklighetsgraden var vel ikke tilstedeværende, men det er vel naturlig siden det er første 5 levels, spillte marksman og mistet vel bare liv på de 2 "bossene" Kjempegod ide, forferdelig gjennomført.. noen som kan trøste meg med at det blir bedre uti spillet ? med skikkelige omgivelser osv? linker til noen kule trailers eller lignende ? Endret 20. oktober 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette blir årets COOP-spill for min del i alle fall! Gleder meg meget til det kommer ut. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hm spillte nett gjennom demoen av hellgate.. hadde store forhåpninger og håper ikke dette rælet representerer det ferdige spillet. Liker veldig godt måten skills og rollespillelementet er integrert i spillet.. men 1. omgivelsene var bittesmå områder, får inntrykk av at en er 10 år tilbake i tid i utvikling.. 2. grafikken var tragisk, men det kan jeg absolutt leve med, spiller feks planescape for tiden 3. Copy-paste-copy-paste-copy-paste, veldig lite variasjon i designet 4. Vansklighetsgraden var vel ikke tilstedeværende, men det er vel naturlig siden det er første 5 levels, spillte marksman og mistet vel bare liv på de 2 "bossene" Kjempegod ide, forferdelig gjennomført.. noen som kan trøste meg med at det blir bedre uti spillet ? med skikkelige omgivelser osv? linker til noen kule trailers eller lignende ? Det blir absolutt kulere. Demon blir som å spille diablo 2 og bare ha tilgang til Den of evil Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hva slags lvl er The Museum? De folkene som spawner på slutten knuste meg lett o_O var lvl 7 MM. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hva slags lvl er The Museum? De folkene som spawner på slutten knuste meg lett o_O var lvl 7 MM. Ja vel? husker jeg var der selv, tror jeg døde en gang, men respawna og knerta de like etterpå Spørs hvilken klasse man er også må man bruke medpacks til riktig tid så skal det vel gå. En annen ting @Bruktbilen: Du spiller vel ikke demoen? så det er vel litt feil postet. Endret 20. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Stress å finne den andre tråden >.< men klarer det nok nå, bare regen saken som var ille, full health gitt.. Endret 20. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det blir absolutt kulere.Demon blir som å spille diablo 2 og bare ha tilgang til Den of evil Det var godt å høre Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kan personling garantere at når man er 3 personer i en stor instance på rundt lvl 20, så må man tenke før man handler. Er så mange fiender og de tåler så mye mer for å gjøre opp for at man er flere og det er lett å plutselig bli fanget og gibba. Tror virkelig dette spillet kommer til å by på en utfordring etterhvert, og garantert på nightmare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå