Gå til innhold

Demo av "Hellgate: London"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du hadde fortsatt packs med mobs i starten også. De var selvsagt nok ekstremt svak slik at du kunne drepe dem, men de var der. Blir det økende menger med mobs etter en stund i HGL?

Spillet blir helt klart vanskeligere ettersom du kommer i høyere level. Er ikke super vanskelig, jeg har værtfall ikke opplevd det slik, men det blir vanskligere. Du har jo også nightmare vanskelighets grad som noen "spesielt utvalget" får teste samt det er i release som gjør spillet enda litt vanskeligere.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
der var det jaggu unnagjort på marksman også.. Men det ble kjedelig (untatt når jeg fikk rakett pistol og håndgranater, men det vil sikkert bli kjedelig i lengden..

Blir vel swordmaster på meg da :p

Med mindre det kommer flere klasser?

Demoen inneholder 2 av 6 klasser.

Du har

Templar:

1.Blademaster

2.Guardian

Hunter:

1.Engineer

2.Marksman

Cabalist

1.Evoker

2.Summoner

Finner en haug med info her: http://hellgate.incgamers.com/wiki/Main_Page

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sliter med litt grafikkfeil i demoen. Kjører alt på max, i 1280*1024. Har to 8800GTS kort i sli (har prøvd både uten og meg sli aktivert) og en core duo på 2.6 ghz. Den drar spillet fint, men mangler teksturer her og der. Det mest irriterende er at charactern min og folka jeg sloss mot nesten er helt gjennomsiktige! Noen steder kan jeg se igjennom vegger/gulv etc. Regner ikke med det skal være sånn? En annen ting...Hvordan bytter jeg mellom første og tredje-persons synsvinkel?post-90132-1192830058_thumb.jpg

Endret av Yahh
Lenke til kommentar
Sliter med litt grafikkfeil i demoen. Kjører alt på max, i 1280*1024. Har to 8800GTS kort i sli (har prøvd både uten og meg sli aktivert) og en core duo på 2.6 ghz. Den drar spillet fint, men mangler teksturer her og der. Det mest irriterende er at charactern min og folka jeg sloss mot nesten er helt gjennomsiktige! Noen steder kan jeg se igjennom vegger/gulv etc. Regner ikke med det skal være sånn? En annen ting...Hvordan bytter jeg mellom første og tredje-persons synsvinkel?

Har du prøvd å oppdatere alt av drivere? kjører du dx10 eller dx9?

Lenke til kommentar

Jeg tipper de ikke "overutviklet" grafikken så det er mulig å ha 50 units som kommer mot deg samtidig, i sann diablo stil :) (Uten for mye fps drop og slikt) Grafikken var grei, demoen var RÅKUL og er bare bra de har tilpasset en slik grafikk.

Gleder meg som et barn til julaften å få spillt gjennom!

Lenke til kommentar
Ta av AA og problemet forsvinner.

Takk! Det var det som skulle til :) Spilte igjennom hele demoen med den grafikkfeilen, så var digg å få det fikset. Er det en kjent feil som mange har eller?

Jeg har ikke hørt noe om problemet, nå har vi like skjermkort, bare at du kjører 2 i sli hvor jeg bare har 1. Kanskje HGL har problemer med SLI og AA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...