Gå til innhold

Demo av "Hellgate: London"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke laste ned demoen for å teste, siden jeg allerede har prøvd det meste i alphaen og nå heller venter på release. Noen som har den som vil fortelle meg hvor langt man får spille? :]

Covent Garden? 314?

Du kommer uansett ikke skikkelig i gang før mellom level 10 og 20. Selvsagt er innledningsområdet så enkelt at du kan spille det i søvne uansett klasse, det var da de første områdene i Diablo (og alle andre hack and slash-ere) også.

Blademaster eller Guardian er klassene for folk med baller, alle de andre er basert på minions eller range, og er altfor lette å spille.

Lenke til kommentar

Da må de ha forandret en hel del siden jeg spilte. Hvis du endte opp f.eks. i en hellboar (felbore? Eller hva de nå het... Helvetes greier, uansett) lasher zerg kunne en marksman (eller annen non-melee) i ro og mak myrde ~ 300 av dem, mens en blademaster ville dø fordi han måtte inn i melee range for å kunne gjøre skade.

Ser forresten ut til at jeg er i betaen uansett, så jeg tar heller og laster ned den og ser hva de har gjort med balansen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Var ikke lang demo gitt. Uansett, sitter igjen med litt blandede følelser...

+ Sci-fi rpg, er drittlei fantasy sjangeren etter årevis med Diablo, Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights, Guild Wars, WoW etc.

+ Minnet om Diablo, på en god måte. Stats, skilltrees etc.

+ Ikke verdens beste grafikk, men god stemning likevel. Mørkt og dystert, slikt liker vi.

+ Mulighet for å zoome inn og ut, både 1. og 3. persons perspektiv, ihvertfall som Marksman

- Klin like områder, stort sett bare ei gate hit, ei gate dit, lange ganger uten de helt stort variasjonene

- Dårlig animasjon/bevegelser på characters

- Veldig repetitivt

Får ikke akkurat veldig stort inntrykk av en såpass kort demo, men jeg likte spillet helhetlig sett. Regner jo med at dette blir bedre online, samt at man får mer variasjon ettersom man kommer opp i høyere lvl etc.

Lenke til kommentar

Jeg ombestemte meg nettopp fordi serveren skal være nede i dag. :p

Får ikke sjansen til å spille det på en skikkelig PC før release uansett, og da vier jeg heller linjen til andre ting.

Får heller ta deg på ordet, Neppe, og håpe at de har gjort som vi ba dem innstendig om i noen måneder - å sørge for at forholdet mellom melee og ranged ikke var fullt så ensidig i ranged sin favør.

Og herrejesus så mye dritt det er på forumene deres nå. Skulle tro de hadde halt inn en barnehage for å gjøre unna betatestingen.

Tss, kommer nok opp i kveld/morra.

Hvis jeg ikke blingser helt på tidssonene så kommer de ikke opp igjen før 1800 norsk tid i morgen. (0900 PDT, GMT/UTC-8).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Spørs hva man forventer selvsagt. Jeg hadde ekstremt høye forventninger til enkelte ting, og de skuffet ikke for min del. Kanskje når jeg har fått spilt betaen så forandrer jeg sikkert mening om noe.

Det jeg har merket nå er snakkingen, ekstremt irriterende å måtte klikke for hver gang npcen skal si noe, dette kunne de slengt i 1-2 sider og det hadde gjort det lettere å skumme igjennom.

Ellers kunne de doblet antall mobs når man er en person, eller fylle et rom med folk som de gjorde i diablo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...