Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Må nesten se hvordan demoen har blitt. Om det faktisk har vært smart av dem å gi ut en demo. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Må nesten se hvordan demoen har blitt. Om det faktisk har vært smart av dem å gi ut en demo. Demoen skal vist ikke være noe forskjellig fra betaen, bortsett fra at demoen er single player og inneholder en del mindre ting enn betaen. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fant en torrent av demo'en her. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demon funker bra flott her på 1440*900 og hige/medium virket som et helt okei spill. men alt for enkelt i begynelsen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kos, hastigheten på torrent kjører konstant på 400kB/s, ferdig om 30 min nå Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis demoen er en god indikasjon på hvordan fullversjonen blir, så ser det ut til at singleplayer-delen blir en av årets største skuffelser for min del. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er det demoen ikke gjør, og som folk over hele internet har eksplodert over. Er det mye action i Diablo 2 opp til lvl 5? Er dette en indikasjon på den fremtidige spillopplevelsen? Spør dere disse spørsmålene før dere dømmer spillet. Det var en klumsete avgjørelse å slippe demoen på denne måten spør du meg, men er få andre måter å gjøre det på. Kan ikke gi spilleren en høylvl char storymessig heller. Spillet blir vanvittig mye mer spennende etter lvl 5 og man får velge sine skills, det er også fin variasjon på hvordan spillet ser ut. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 linja hopper opp og ned fra 700 kb/s til 900 kb/s.. Du heidundrende dilldall.. 1409 kb/s Ferdig om 10 min jo Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Her kan du laste ned demoen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Woho, 2.9MBsek (får aldri maksa lenger )fra den torrentlinken som ble linket ovenfor. Bra link med andre ord 7min left Endret 19. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Om du bare kan spille opp til level 5 så er jo det litt teit da.. Jeg er atm 7 med min Blademaster ( starta i går ) og det er først nå det spruter unna med drepinga! Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes demoen var fin, jeg. Man fikk prøve seg på et par quests, møte bosser, finne ph4t l3wt, se hvordan spillet går på systemet osv. (gikk forresten overraskende bra på 9800pro, amd3000 ) Nå kan jeg ikke snakke for grafikken da jeg hadde det meste på medium, men lyder osv. kunne trengt litt polering synes jeg. Selve spillet var egentlig akkurat slik jeg forestilte meg det. Diablo 2 future FPS . Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gleder meg til og komme hjem og laste ned og prøve Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Flere enn meg som synes grafikken var ræva? Ikke mye å skryte av i hvertfall.. Likte faktisk grafikken til diablo 2 bedre, hehe.. I tillegg fikk jeg ingen "wow"-følelse når jeg spilte, så jeg har skrudd ned forventningene kraftig til fullversionen kommer ut nå.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Flere enn meg som synes grafikken var ræva? Ikke mye å skryte av i hvertfall.. Likte faktisk grafikken til diablo 2 bedre, hehe.. I tillegg fikk jeg ingen "wow"-følelse når jeg spilte, så jeg har skrudd ned forventningene kraftig til fullversionen kommer ut nå.. Jeg er helt enig i at grafikken ikke ka noen "wow" følese. Men det var postivt at jeg klarer å spille det med 1440*900 og det meste på "hige" med et 8600gt Edit: noen som vet hvor lang demoen er? Endret 19. oktober 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg holder meg til noe ikke så sci fi jeg.. Dette skuffet litt, men blademasteren så litt arti ut da.. Det var alt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Klarte dessverre bare å kjøre den på medium/high for å ikke lagge, men ellers synes jeg demoen var bra. Har dessverre ingen peiling på hvilken class jeg blir å spille, sikkert blademaster tror jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det blod i dette spillet? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det blod i dette spillet? Antageligvis ikke i versjoner som kan spilles bl.a. i Tyskland, da det er forbudt der. Så ville tro de slapp en "blodfri" demo så de ikke ville komme i problemer. Usikker på hvordan de løser dette problemet med fullversjonen.. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Syntes dette var kjedelig. Ikke noe artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå